Reply on: fanatikmhd #210228:
K bodu 4 sa chcem opýtať: noví, čerství vodiči električiek začínajú mimo zadelenia, t.j. 5+2 a do zadelenia 4+2 sa dostanú až po určitom čase odjazdenom v DPB? Ak áno, ako dlho asi trvá prechod z 5+2 do 4+2? A ešte jedna vec: mimo zadelenia v 5+2 sa vodiči dozvedia svoj rozpis služieb v akom časovom predstihu? Vozidlá sa prideľujú až keď vodič prejde do zadelenia 4+2?P.S. si vodič električiek?
led tak "zachranna brzda" kde brzdia iba celuste a magnetky....
medzernik
1. Vzhľadom na brigádnictvo ako vodič električky, koľko zhruba peňazí dostanem na hodinu? (nečakám nič veľa).
2. Zo zvedavosti, koľko je taký priemerný plat električkára? Viem že v prahe je to okolo 950 eur v prepočtoch (čo vôbec nieje tak zlé).
3. Platí sa za vyškolenie na 30T?
4. Ako sa dostávajú linky? Pridelia sa vodičom ráno alebo si ich každý zvolí?
5. Otázka okolo 30T. Na ovládacom paneli som si nevšimol tlačítok "Aktivácia Koľajnicových Bŕzd" podobne ako to majú 15T a 26T. Miesto nich sú prázdne tlačidlá. Taktiež som si nevšimol tlačítka "Test signáliek" ktoré je veľmi praktické a nachádza sa na vozoch 15T. Ovláda sa to už z palubáku?
6. Dočítal som sa, že v DPB sa získavajú zamestnanecké cestovné. Predpokladám že to platí iba pre trvalých zamestnancov. Aká zľava to zhruba je?
Opäť ďakujem každému za zodpovedanie týchto otázok.