Na toto som včera narazil:
Dopravopat vidi - stena plna zadnych linkovych tabuli a prerastenych zastavkovych tercikov a rozmysla ci existoval expres 231. Sportovec vidi realitu - startovne cisla zo zavodov ☺
Obrázok z 5. dielu seriálu Dlouhá míle z roku 1989.
V tomto dieli si tiež užijete preteky s T3kou https://www.youtube.com/watch?v=xt-UXwc9-S4&feature=youtu.be&t=350
Dopravopat vidi - stena plna zadnych linkovych tabuli a prerastenych zastavkovych tercikov a rozmysla ci existoval expres 231. Sportovec vidi realitu - startovne cisla zo zavodov ☺
Obrázok z 5. dielu seriálu Dlouhá míle z roku 1989.
V tomto dieli si tiež užijete preteky s T3kou https://www.youtube.com/watch?v=xt-UXwc9-S4&feature=youtu.be&t=350
Mike
Redukovať interval do sedla pri dvojlinkovom variante nie je riešenie, má to viacero negatív.
Čo sa týka večera, ten prechod z 8´na 15´int. je síce dosť "ostrý", ale to prechodné obdobie na viacerých trasách vypĺňajú dojazdy, ktoré do cca 19:30 intervaly na radiálach zahusťujú. Postupné prechody na 10 a 12 min. interval opäť - pri dvojlinkovom variante by iba zbytočne robili zle a je viacero argumentov proti tomu, s kapacitou ani čakacími časmi to nie je až také kritické (možno až na pár riešiteľných výnimiek).
Už keď sa našli vozokm na intervaly 15 min aj skoro ráno aj neskoro večer (teda 7.5 min. na radiálu), tak z tohto nadštandardu určite neustupovať. Jedine pri jednolinkovom variante by mohol byť v okrajových časoch interval 10 min. Alebo aj dnes je možnosť že by chodili niektoré linky s intervalom celodenne 7.5 min., do konca premávky a iné by okolo 19-20 hod. skončili premávku.
Ale na 20 min. interval už by som nešeil, a verím že aj tbusy sa pridajú s tým, že tam bude cez víkend celodenne 15 min.