Ako sorry chlapi, ale ak toto má byť prehľadný systém: raz je 100+101 jedna zóna, inokedy je 100 dve zóny. Veď to je choré. Keď už teda máme 100 a 101, mali by byť vždy 2 zóny. Pričom:
1. Minimálny lístok by bol dvojzónový.
2. Počet zón na lístku by platil na ľubovoľné kombinácie susediacich zón - napr. trojzónový by mohol byť 100+101+601 alebo 101+601+602 alebo 601+602+603.
Toto považujem za jednoduchý, zrozumiteľný a univerzálny systém.
1. Minimálny lístok by bol dvojzónový.
2. Počet zón na lístku by platil na ľubovoľné kombinácie susediacich zón - napr. trojzónový by mohol byť 100+101+601 alebo 101+601+602 alebo 601+602+603.
Toto považujem za jednoduchý, zrozumiteľný a univerzálny systém.
Ike
1) Aký má zmysel mať v relatívne prehľadnom systéme dvojicu zón, ktorá sa v každom prípade správa ako jedna zóna? Nebola by tarifná integrácia dobrý dôvodom systém sprehľadniť a zóny 100+101 zlúčiť?
2) Po spustení tarifnej integrácie a predaja jednorázových cestovných lístkov stúpne počet cestujúcich využívajúcich IDS, ktorí nepoznajú miestne reálie. Ako sa môže priemerný cestujúci dozvedieť, či jeho spoj prechádza cez zónu bez zastávky? Ako budem vedieť, keď náhodne prídem na AS MN, z cestovného poriadku vyčítať zóny, cez ktoré spoj prechádza? Bude v CP pri zozname zastávok uvedené aspoň kurzívou, že "--- spoj prechádza cez zóny XYZ ---"?