Vážení tvorcovia systému medzimestských zón. Už naozaj komplikovanejšie sa to nedá? Veď popritom všetkom cestujúci ani len netušia, že BMK sa dá na tento systém integrovanej dopravy používať.
Osobne som cestoval v rámci BID po prvý raz. Zaplatil som za cestu do Bratislavy v rámci BID plný lístok. Platnou BMK pritom disponujem a až keď sa pri vodičovi dožadoval nastúpiť so zľavou jeden mladík, som zistil že na to nárok mám aj ja. Tento mladík chcel nastúpiť spôsobom, že predloží BMK a zaplatí v hotovosti. Vodič ho odmietol. Údajne musí mať niečo aktivované, jeho BMK ani len nevyskúšal!
Ako sorry. Stále nejaké zmeny, novinky, vylepšenia a pritom pointa uniká. Teda minimálne mne.
Osobne som cestoval v rámci BID po prvý raz. Zaplatil som za cestu do Bratislavy v rámci BID plný lístok. Platnou BMK pritom disponujem a až keď sa pri vodičovi dožadoval nastúpiť so zľavou jeden mladík, som zistil že na to nárok mám aj ja. Tento mladík chcel nastúpiť spôsobom, že predloží BMK a zaplatí v hotovosti. Vodič ho odmietol. Údajne musí mať niečo aktivované, jeho BMK ani len nevyskúšal!
Ako sorry. Stále nejaké zmeny, novinky, vylepšenia a pritom pointa uniká. Teda minimálne mne.
Ike
1) Aký má zmysel mať v relatívne prehľadnom systéme dvojicu zón, ktorá sa v každom prípade správa ako jedna zóna? Nebola by tarifná integrácia dobrý dôvodom systém sprehľadniť a zóny 100+101 zlúčiť?
2) Po spustení tarifnej integrácie a predaja jednorázových cestovných lístkov stúpne počet cestujúcich využívajúcich IDS, ktorí nepoznajú miestne reálie. Ako sa môže priemerný cestujúci dozvedieť, či jeho spoj prechádza cez zónu bez zastávky? Ako budem vedieť, keď náhodne prídem na AS MN, z cestovného poriadku vyčítať zóny, cez ktoré spoj prechádza? Bude v CP pri zozname zastávok uvedené aspoň kurzívou, že "--- spoj prechádza cez zóny XYZ ---"?