Reply on: Ike #209763:
1) 100+101 sa zlučovať nikdy nebudú, pretože tak by si mal cestovanie po meste príliš lacné. A neviem, kde preboha si prišiel na to, že 100+101 sa správajú, ako jedna zóna. fakt ma nenapadá, kde si na takú blbosť prišiel. Pri lístkoch na 3 a viac zón sa zóna 100 ráta dokonca za dve zóny = na cestu do Senca potrebuješ zo zóny 100 6 zónový a zo zóny 101 štvorzónový.2) CP sú aktuálne jeden bordel, kedy na zastávke často nemáš vyznačenú ani presnú trasu, resp. zastavovanie spojov na konkrétnych zastávkach. Príp. nemáš ani zastávkový označník
Ale ideálne by to nateraz malo byť nejak takto (viď ľavý stĺpec)http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/pal/102402.pdf
Ike
1) Aký má zmysel mať v relatívne prehľadnom systéme dvojicu zón, ktorá sa v každom prípade správa ako jedna zóna? Nebola by tarifná integrácia dobrý dôvodom systém sprehľadniť a zóny 100+101 zlúčiť?
2) Po spustení tarifnej integrácie a predaja jednorázových cestovných lístkov stúpne počet cestujúcich využívajúcich IDS, ktorí nepoznajú miestne reálie. Ako sa môže priemerný cestujúci dozvedieť, či jeho spoj prechádza cez zónu bez zastávky? Ako budem vedieť, keď náhodne prídem na AS MN, z cestovného poriadku vyčítať zóny, cez ktoré spoj prechádza? Bude v CP pri zozname zastávok uvedené aspoň kurzívou, že "--- spoj prechádza cez zóny XYZ ---"?