Reakcia na: S499.1023 #209611:
Pushpully snáď pri dobrej konštalácii vedenia spoločnosti a skončenia viazanosti projektu sa zosyslizujú. MSV elektronika sa samo ponúklo. K tomu dať syslový UIC protokol do 362, 363 a HMH ho spraví aj do 361. Bude potom dosť možností, čo s tým hliníkovým šrotom.Siemens je zase stále lepší ako Skoda, 381 prebraté v r. 2012 a dodnes nefunguje ETCS (Siemens vie, prečo dáva Vectronom Alstom :D), meranie spotreby, prevodovky tečú a čo audity z Ministerstva? Nič.

fanatikmhd
MinDop+ZSSk sa usiluju o jednotne vozidla, s PullPushmi a 671 su celkom pozitrivne skusenosti, preto ide tender na tieto + dalsi tender na 861.
Mozno to znie neuvertielne, ale skutocne aj prve bagety uz dozivaju pomalicky. Odrezanim jedneho stanvista nezvysim zivotnost 50 rocnej karoserie....
A kedze zamer u zeleznic je jasny - jedno depo, jeden stroj, tak obnova dalsim typom by isla prave proti vlastnym zamerom
(aby sa to zle nepochopilo, jeden stroj ako typova rada, napr NZ - (951+051+051 a 861), PD (750+861)