Reply on: S499.1023 #209619:
Nemám snahu niekomu fandiť, píšem, čo ako je. Siemens menil prevodovky, škoda zatiaľ nie, majú už nové? chceli ich montovať už v marci... Meranie - nie je problém v samotnom zariadení, problém je v nezaplombovaní a neprístupnosti a teda nepoužiteľnosti, nechce sa im rozoberať strechu. ETCS na 381 schválené je a nefunguje, teda presne naopak. Atď. Nepopieram, že bombardier môže byť najlepší, ale Siemens nie je najhorší.
fanatikmhd
MinDop+ZSSk sa usiluju o jednotne vozidla, s PullPushmi a 671 su celkom pozitrivne skusenosti, preto ide tender na tieto + dalsi tender na 861.
Mozno to znie neuvertielne, ale skutocne aj prve bagety uz dozivaju pomalicky. Odrezanim jedneho stanvista nezvysim zivotnost 50 rocnej karoserie....
A kedze zamer u zeleznic je jasny - jedno depo, jeden stroj, tak obnova dalsim typom by isla prave proti vlastnym zamerom
(aby sa to zle nepochopilo, jeden stroj ako typova rada, napr NZ - (951+051+051 a 861), PD (750+861)