OT: otázka (najmä) pre adminov: Na základe čoho je robený, príp. rozširovaný, zoznam miest, ktorým sa stránka imhd.sk venuje? V každom z dotknutých miest je automaticky nejaký "mapovateľ terénu" s vhodnými zdrojmi/kontaktmi, ktorý má možnosť aktívne sledovať každú novinku, alebo ako? Lebo niektoré mestá, ako napr. Hlohovec, či Skalica aj celý rok neprinesú jedinú novinku (lebo sa nič nedeje/nemení), a naopak niektoré iné mestá by si zaslúžili oveľa viac pozornosti. Napríklad teraz mi udrel do očí Bardejov (stredne veľké mesto, kt. pravidelne navštevujem), kde sa (dúfajme) schyľuje k naozaj zaujímavej reorganizácii liniek, nehovoriac o celkovej veľkosti systému, kt. si proste rozhodne zasluhuje väčšiu pozornosť, než niektoré mestečká, kt. na rozdiel od BJ na imhd.sk nájdeme. Takže, zopakujem otázku - čo vyžaduje menežment jedného mesta tu na imhd.sk, resp. aké sú možnosti začlenenia aj ďalších zaujímavých lokalít? Vďaka
Dakujem vsetkym za odpovede. Staznost idem hned pisat, nepatrim medzi notorickych stazovatelov, viem, ze vela veci ma svoje dovody, ktore bezne cestujuci nepozna, ale skorsi odchod je vazny problem, za ktory by podla mna mali povedzme po troch opodstatnenych staznostiach bez milosti rozviazat pracovny pomer so soferom.
Doteraz som to riesil telefonatom na dispecing, raz mi spoj otocili, raz, prave zo zastavky zimny stadion ma dispecer poslal na Odborarsku na N53 ktora bola uz zmeskana a tak tam na mna cakala. No inak som sa vzdy dockal odpovede, ze sa to preveri, ale vysledok sa ku mne samozrejme nedostal.
Ad1 niektoré sú mladšie, nakoľko sa posledné kusy vyrábali ešte aj v roku 2002 (zhodou okolností práve u spoločnosti Kisalföld Volán premávajúcej do Rajky behajú takéto kusy), ad2 tam im hlavne nieje zaťažko investovať do údržby tých Ikarusov, ako to bolo dobrým zvykom napríklad v BA. Skratka nečakajú, kedy sa im to rozpadne.
Mám pravdepodobne naivnú otázku: Ako je možné, že v Maďarsku stále jazdia Ikarusy 260 a 280? Boli vyrobené neskôr ako tie čo jazdili tu či tam sa o ne lepšie starajú?
Bratislavské 280-ky išli z DPB rovno do šrotu? Veď tu už takmer dojazdila nasledujúca generácia Ikarusov - 415 a 435...
To kedy zaviedli lístky, ktoré sa dajú použiť viac krát? Používam Brastislavskú MHD 20 rokov, ale tohto som si doteraz nevšimol. Aj keď je pravda, že používam prevažne 15 minutové.
V tom pripade mal vodic maximalnu moznost odchodu 0:17. Odchod 0:16 je uz naozaj neprijatelny.....
Konrad8 - urcite riesit formou staznosti... Ty si sice stihol, no mozno nejaka osobka pribehajuca o 30s neskor (a teda s casovou rezervou 1:30) by spoj nestihla VINOU vodica....Preto, i ked nerad, je dobre, aby sa na toto upozornilo (aj kebyze to znamena problem pre vodica). Ale koniec koncov, zistit sa to da lahucko....staci si kuknut udaje z karty.
Cas na oznacovaci by mal byt rovnaky ako na palubaku (rozdiel maximalne par sekund, urcite nie dve minuty). Stazovat sa vyznam ma, riesia to a urcite je potrebne proti takemuto spravaniu bojovat. Preplateniu taxika v takom pripade vsak prilis neverim, hoci teoreticky by to mohlo byt vysuditelne (dopravca z vlastnej viny nedodrzal CP, cim porusil zakon o cestnej doprave).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Rubber38
http://ahojbardejov.sk/clanok/bude_mat_bardejov_mhd_ako_vyspele_mesta.html