Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tady jsou fotografie všeho 12-ti metrového Soru. Je tam i interiér. Kolik máte dstat těchto vozů?
http://autobusy.plzenskamhd.net/
Dobrý den mám tu pár novinek z MHD z BRNA!!!V Brně již jezdí čtyři vozy 22 TR ale jsou na ně slyšet stížnosti jako na 21 TR a jsou také dosti poruchové!!!Do Brna dorazili zbývající 2 tramvajové vozy anitra je jich zde již pět #1805 - 1810!Dále se dopravní podnik zkouší obnovit tramvaje RT6N1 z ČKD a tak poslal DP tramvaje 1801 a 1803 do pars šumperk kde prošli rekonstrukcí a od té doby se objevují sem tam na lince č.13!dopravní podnik přečísloval trolejbusové linky místo 131 až 147 jsou teď linky 25 - 39 a proč?PROTOŽE V BRNĚ BUDE INTEGROVANÝ PROVOZ!!!Kdo by chtěl můžu poslat fotky přes imejl z brněnského provozu nechybí ani anitra,RT6N1 a trolejbus 22TR ,ale i spousta dalších fotek můj imejl Jakubrossner@seznam.cz!Je mi dvanáct a těším se na nějaké novinky ze Slovenska moje adresa je JAKUB ROSSNER Voříškova 5 BRNO 62300
Reakcia na: Z #20954:
Nainstaluj si japonske fonty a budes to mat original po japonsky 🙂
Reakcia na: fobust #20953:
😃 To mala byt japoncina??? 😃 Mne sa to zobrazilo ako stvorceky, vela ňňňň a vela ôôôô! ;-D
Reakcia na: Z #20952:

Prepac, neviem ti povedat kolkto to moze stat, nie som modelar uz par rokov. A japonsky tiez neviem, tak to tazko precitam.
Reakcia na: fobust #20951:
Ozaj velmi pekne! 🙂 Ma to velmi pekne vypracowane detaily-precizna praca... :o) Kolko tak moze nieco podobne v zberatelskych kruhoch stat?
webclub.kcom.ne.jp/mb/ mmjuku/gyarari1.html - pekne modely tramvaji, masiniek a pod.
Nedalo sa sem dostat (aspon teda mne) 😞
Autor recenzie na ten digitalny fotak ma asi rad MHD hned prve obrazky (1 ,3 ,4 a 5 , potom od spodu 1 ,3 a 5) http://www.zive.sk/H/TestCentrum/AR.asp?ARI=106816&CHID=2&EXPS=&EXPA= a tu 5 z vrchu http://www.zive.sk/H/TestCentrum/AR.asp?ARI=106816&CHID=3&EXPS=&EXPA= 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: S499.1023 #20943:

Je to sice monolitycka betonova doska, ale bez drazok. Iba tam vyvratali diery na podlkadnice ci co a zalepili to epoxidovym Isocitom ci ako to robili... Takze so zmenou rozchodu sa uz nerata...
Reakcia na: S499.1023 #20943:
Myslim, ze Turbo ti na to bude vediet lepsie odpovedat 🙂 Ja som tam videl akusi drotenu mriezku...
Reakcia na: J #20938:
Najfrekventovanejsie intervaly maju trolejbusove linky. Jednotka 10-15-30 min. int.(spicka-sedlo-vikend), linky 4+8 (kostrove) 5-6-10 min.int., 2/5ka uz len 20-20-30 min. int.

Ked chces podla poctu spojov z miesta, zo zast. Sidlisko III napriklad v spicke ide za hodinu 23 spojov, v sedle 15, cez vikend 10 spojov za hodinu.

Ale mame aj viacere miesta, kde sa jazdi len raz za hodinu aj v spicke 🙂 takze je to dost regionalne odlisne 🙂
Reakcia na: d3k0 #20942:
Ak použili takú technológiu, že to možné nie je, tak potom to nechať zaplatiť tomu, čo takú technológiu vybral. Ako to tam vyzerá? Myslel som, že je tam monolitická betónová doska s priečnymi drážkami ako u VÚIS panelov.
I.
Reakcia na: S499.1023 #20934:
Uz pomaly nikto nesmie nic povedat... 😕

Re #20937 S499.1023: No neviem, ci by to bolo mozne vzhladom na pouzitu technologiu... 🙂
Reakcia na: tulenique #20940:
Bol som informovaný pomocou SMS priamo od vodiča čelného vozidla (Hamburger):-)!
7793/94 zdochla, 7704 ju dotlačila ku kostolu ale nešlo odkuplovať, tak celý ansámbel spredu nakuplovala 7781/82. Celé to smrdí Bratislavou, pretože v civilizovanom meste nemože T3 tlačiť 2xT3, nemože sa nedať odkuplovať a 2xT3 nemože ťahať 3xT3...:-)).
I.
Dnes poobede som videl na nabrezi nadhernu supravu 5xT3!! Nejaka suprava 2xT3 z linky 4 tahala supravu 2xT3 (mala stiahnute zberace) s reklamou na tic-tac a na konci bola este myslim 7704 taktiez so stiahnutym zberacom. Ked som to videl odbocovat na Safku tak som neveril vlastnym ociam!!!
Reakcia na: S499.1023 #20937:
No na Mostovej dávali priemyslenú podlahu z hladeného betónu a rôzne antivibračné gebuziny. Ale tiež si nemyslím, že by to bol nejaký problém. Hlavne na Jesenského, kde má byť dlažba a tú iba vybereš, posunieš kolaje (sú uchytené na paneloch VÚIS) a dáš dlažbu naspäť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.