Inak je celkom sranda ako su vodici zvyknuty jazdit s tym ako s odporovou elektrickou. Najprv plny kotol a potom volno az kym nestrati rychlost a zase plny kotol.
Ale uz s nou jazdia svizne. Dnes cestou na ZP musel aj vetrat na zastavkach aby nemal nadbeh a aj tak sme na ZP prisli 10.50 miesto 10.52. A to sa vzhladom na celkom plnu elektricku ludi na Kuchajdu a ZP, neda hovorit o slabo dopyte.
Ale uz s nou jazdia svizne. Dnes cestou na ZP musel aj vetrat na zastavkach aby nemal nadbeh a aj tak sme na ZP prisli 10.50 miesto 10.52. A to sa vzhladom na celkom plnu elektricku ludi na Kuchajdu a ZP, neda hovorit o slabo dopyte.
jancidubova
viete mi tu prosím Vas zhrnut - ktore vozidla su klimatizovanie?
Nové - dodané tento/ minulý rok by mali byť všetky - teda trolej. + eliny / busy - Iveco Urb./ solaris 10 / Sor NB 18.
Zo staršími ale už mám problém- stare trolejbus y- nie , SOR NB z prvej dodávky 2010 - niektoré áno, niektoré nie, z 2012 - žiaden. Iveco Citelis - len tie pre vozíčkárov? či aj niektoré zo série s vysúvacími ( nie vyklapacimi ) oblokmi- mal som pocit, že tam neičo fučalo pri okne pri jednom z červených citelisov s veľkými - vysúvacími vetračkami na oknách dnes na L91 do Čunova o 11:20 z Mosta SNP.
Tedomy ale len vodič? Ikarusy detto , Karosy aj tie z BB - len tie vetráky na strope - ktoré sa klímou ale nedajú nazvať. Iveco Crossway - nie , solarisy 15 - nie? , krátke sory - hrbaté + kinderká - nie / C - čka jazdiace napr. do Devína - nie? , MB sprinter- neviem - nikdy som s nim nešiel, Iveco Daily - neviem, MB citaro - 1 kus- áno , neviete inač co s nim cca pol roka bolo? , a duo trolejbusy čo jazdievali na DD- tie mali klímu a čo bude s nimi- však jazdí len 1 / 6? MB CC - všetky s klímou a prenajate MB O 405 - neviem ... To by mali byť všetky vozidla aktualen prevadzkované.
Pikoška na dnes - #2846 - dnes na L39 - okná pootvárené komplet všetky , no klíma bežala taktiež naplno , hlavne, že na kabíne vodiča bolo uvedené, že klíma dočasne mimo prevádzku ... absurdistan
Díky za odpoveď