Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #207159:
1) Podstatou privolávačky je, že sa zásadne nehádže automaticky ale po cleý čas svietenia privolávačky ju musí výpravca obsluhovať. Okrem toho nie každé návestidlo má privolávačku. Stoj má dvojvláknovú žiarovku a inak je to riešené tak, že ak sa prepáli vlákno, svieti najbližšia závažnejšia návesť - pri Voľne Výstaha, pri Výstrahe Stoj (a jazdí sa na Rozkazy).
2) Myslíš ten kúsok z BAHL do Jura? Toť nedávno, pri modernizácii. Inak na 120 bol autoblok potom až niekde od Púchova do Žiliny, zvyšok bola hradlovaná trať.
Reakcia na: Ámos #207157:
Bolo by dosť absurdné nechávať v prevádzke K2S, to už buď radšej skapacitniť prílušné linky alebo objednať kratšie nízkopodlažky. Lebo by bolo dosť podivné, keby boli niektoré linky komplet NP a niektoré totál VP, lebo tam jazdia K2S.
Reakcia na: Ike #207165:
Keď vidíš nejaký pútač s takýmto množstvom textu, aj ho dočítaš?
Reakcia na: Rubber38 #207171:
To druhe samozrejme.
Reakcia na: Spencer #207168:
Takže už si zistil, že nemali cestovný lístok / električenku? Alebo si len idiot?
Reakcia na: Ike #207165:
Ike, je to vynikajúci nápad. Kedy začíname ?
Reakcia na: Spencer #207168:
kde som tú fotku už videl ?
DPB ma novu reklamnu kampan, tentokrat celkom vydarenú: http://i.imgur.com/mwk4mOA.jpg?1
Reakcia na: Sommelier #207166:
Ono samozrejme, ak by také niečo také malo ísť von, je potrebné zvážiť štýl tak, aby to padlo na úrodnú pôdu. Myslím si, že úryvky z 9/2009, by asi nikoho neoslovili. Odborný štýl asi tiež nie, preto som podhodil toto. Určitá miera polarizácie by sa ale hodila. V súčasnosti nevieme, do akej miery sú neduhy našich vodičov výsledkom slabej osvety (nepozornosti v autoškole) a do akej arogancia. Polarizácia by práve podprahovo prinútia neosvietených vodičov "patriť" do tej správnej skupiny. V legislatíve je síce dané, že vodič má pustiť vozidlo VOD vychádzajúce zo zastávky, no nie je tam vysvetlené prečo (čo samozrejme nie je podstatou zákona ako takého). Celkovo mi v BA (ale aj na celom Slovensku) chýba komunikácia touto formou (aj menej útočne). Častokrát sa to deje iba na odbornej úrovni (a dobrovoľnej báze) a bežný vodič sa o prednáške o udržateľnosti MHD ani nedozvie.

Vie sa napríklad, akú úspešnosť mali žlté smajlíky "mám prednosť"?
Reakcia na: Ike #207165:
Je to na takú kampaň dosť útočné (samozrejme sa nebavíme o oprávnenosti 🙂 No najmä tá polarizácia - imo sa to takto zhrnúť mimo konkrétnych situácii nedá - každý občas jazdí alebo sa správa ako idiot a aj zvieratko sa vie aspoň občas skľudniť. Ja mám rád kampane inšpiračné a pozitívne. To, že sa človek (horko-ťažko) niekam zaradí ani z veľkej diaľky nespôsobí zmenu vonku. Práve to uvedomovanie si, že jedinec môže značne prispieť k tomu aby sme sa ako spoločnosť mali lepšie dosahuje lepších výsledkov.
Myslíte si, že by malo zmysel, ak by mesto spustilo podobnú kampaň prostredníctvom pútačov, letákov a pod.? Či by to bolo politicky nepriechodné?
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj4_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj3_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj2_l.png
http://t.imgjar.com/t/b2q0b2pbsj1_l.png (ospravedlňujem sa za chýbajúce "sa" - menil som na poslednú chvíľu slovosled).
Reakcia na: t6a5iii #207163:
A trolejbusy v Bratislave z rokom vyroby 2013 a mladsie maju zivotnost 25 rokov ?
Reakcia na: Quakeman #207162:
? To fakt? Ja som si myslel, ze vsetky elektricky, okrem modernizovanych, maju zivotnost 30 rokov.
Reakcia na: t6a5iii #207161:
Tie budú po životnosti po roku 2017.
Reakcia na: Ámos #207157:
A co take T6A5/III?
Reakcia na: Quakeman #207156:
Ako mozu byt po zivotnosti? Ved mame tu ovela starsie T3SU a T3SUCS, ktore tiez nemali GO.
Trocha OT pre tunajších železničných fajnšmekrov:
- ak sa pokazí žiarovka na návestidle, hodí sa automaticky privolávačka?
- odkedy sa zrušil autoblok na modernizovanej 120ke?
Reakcia na: Ámos #207155:
Treba ale rozlisovat jednotlive K2S, kedze mame aj K2S ktore su nove, nie modernizovane. Prislo by mi zas trochu "ujete" aby sme vyradovali elektricky z rokov 2007-2009 (7126 a vyssie).

Reakcia na: Quakeman #207156:
to ano, ale nie su to povodne 38 - 44 rocne elektricky.

Hypoteticky ak sa skutocne obstara dalsich 60 vozidiel a dobuduje sa trat do Pétržky, tak 2020 v podniku ostanu akurat tak K2S a T3P s novou skrinou. A aj to je otazne, ci ich bude treba ?
Reakcia na: Ámos #207155:
I. a II. séria T6A5 je po životnosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.