Na Molecovej nešlo o to, že by nestačila, ale stará dvojriadková tabuľa sa po čase pokazila a keď si mesto chcelo uplatniť reklamáciu zistilo, že firma, ktorá dodala tabuľu krátko po dodaní bola zrušená... Zrejme šlo o firmu zriadenú na jeden účel. A keďže mesto nebolo ochotné požiadať inú firmu o opravu tak sa displej len demontoval do skladu s tým, že sa po čase vyhodí... ?
no a najlepšie je, a to som len tak narýchlo preletel, že (str. 13) "V úseku trate od obratiska v Karlovej Vsi po koniec úseku sa upúšťa od systému prevesov a budú zrealizované nové trakčné stožiare s výložníkmi v telese električkovej trate"... tu sa nikdy nič nezmení, alebo niekto dal na EIA nejaký polotovar? ?
Kompetentný by mali hľadať peniaze už teraz. Nerozumiem prečo v Bratislave zhasla myšlienka kúpy autobusov s alternatívnym zdrojom pohonu, čo by sa dalo uhradiť aj z EU fondov.
Navyše o 2 roky to nebudú len tedomy a solarisy, poruchovosť prvých Sorov NB18 bude len stúpať. A po 7 rokoch už budú tiež na sklonku životnosť, stačí sa pozrieť aké vraky sú z prvej série.
Dnes som sa o5 viezol 30T. No klima lttk isla. Sedel som v druhom clanku nad podvozkom, rovno pri klbe a pri okne. Velmi malo miesta na nohy, dlhsi ludia tam nebudu moct ani len sediet, rovnako malo miesta je aj na podlahe. Mam 9vinu obuv, a moc miesta tam nezostalo. To snad nebudu sedadla ani pre deti. Nejak to nedomysleli? Inak cez ten BA tankodrom, to zvladala podivuhodne dobre. Ktovie dokedy to vydzi podvozok ?
To so zmenou kĺb linky na sólo si aj niekde počul alebo je to len tvoja domienka? Lebo nenapadá ma veľa liniek, kde by to šlo bez posilnenia intervalu. Možno 191, kde aj tak jazdia už teraz často sóla miesto kĺbov, a potom 74, ktorá ale v istých časoch zrejme chodí aj plnšia.
Ked je prazdny alebo stojis blizko dveri (inde sa ani pomaly neda postavit) tak sa urcite pohodlne vystupuje.
Inac, navrhol by som v novych morkach zmenit tu stvorku oproti 2. dveram na trojku, pricom by v smere jazdy bolo len jedno sedadlo. V dnesnej situacii je ten priestor hrozne obmedzeny, neda sa tadial poriadne prejst. A pritom nemusi byt ani bus plny, staci aby sa tam capol jeden trulo ktory chce zostat blizko dvery a uz sa vobec neda prejst.
Ale vsak ja sa nestazujem, len my to hrozne pripomina moje oblubene miesto v morke ? Kedze mam pod 180cm tak sa tam este zmestim, este mam par centimetrov rezervu ? Fakt by bolo treba dat taky napis "max. 180cm" ?
Neviem či som sám, ale v poslednej dobe som zaznamenal isté problémy, pri načítaní stránky. Je v podstate jedno akú špz dám pred imhd . sk, randomly ma to hádže na rôzne podstránky. Teraz pri zadaní ba . imhd . sk ma to hodilo na popradské imhd, včera na trnavské, predvčerom na svet a pod. - musím potom ručne meniť mesto na hornej lište stránky. Už mi to začína vadiť.
WIN+Chrome ale všimol som si to aj na ajfóne, mac-u ...
Dnes som čítal, na modellbus.info, že dňa 21.4.2015 v Mannheime bol predstavený Mercedes-Benz CapaCity L s 5-dverami. 3, 4 a 5-dvere sú otvárateľné smerom von. Inak je vo farebnom prevedení ako Hamburg. http://www.modellbus.info/aktuel-1.htm
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
koco
WIN+Chrome ale všimol som si to aj na ajfóne, mac-u ...