Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nasledujúce video zachytáva zrážku vlaku s holubom. V takýchto prípadoch môže vlak (aj rušňovodič) po nehode normálne pokračovať v jazde? Totiž predná časť vlaku zostala trochu zakrvavená a malé zvyšky zvieraťa sa mohli cez otvorené okná dostať k cestujúcim čo môže byť problém zo zdravotného aj hygienického hľadiska... http://free.zoznam.sk/video/Zrazka-s-vlakom-1381264041
Železniční fandovia, ako sa hovorí situácii keď vlak je na dvojkoľajnej trati vypravený do protismeru? Je to pomerne bežný postup alebo výnimočný?

Prvýkrát som to zažil medzi DNV a Lamačom. REX z Viedne na Hl. st. v ktorom som sa viezol išiel v protismere, počas jazdy nás predbehlo niektoré EC. Ak si dobre pamätám, v ŽST Lamač sme sa presunuli na správnu koľaj. Škoda, že takéto niečo nie je technicky možné aj pri električkách...

Nedávno som to zažil aj u susedov. Z Břeclavi najskôr odišiel po správnej koľaji Ex Devín. Potom však EC do Viedne a Os do Kútov vyštartovali takmer naraz. Os potom v Lanžhote prešiel na správnu koľaj.

Zakrátko na to už išiel v protismere nákladný vlak. Rád by som vedel či ten nákladný vlak musel kvôli nášmu Os v protismere niekde neplánovane stáť alebo či sme ho reálne vôbec nezdržali... Dispečerom sa rovnocenne na mape zobrazujú vlaky s ich reálnou polohou aj či sú v pohybe (so skutočnou rýchlosťou v km/h)?

Oceňujem, že týmto postupom sa zabraňuje meškaniu vlakov. O takomto postupe operatívne rozhodujú dispečeri ŽSR / SŽDC alebo aj dispečeri dopravcov majú takú právomoc?

Majú nejakú dvojstupňovú kontrolu, aby nedošlo k čelnej zrážke? Totiž ak by nákladný vlak v plnej rýchlosti vrazil do 810-ny, tak z tej by určite zostali iba kusy plechu a zvyšky tiel cestujúcich aj posádky by boli rozmetané po okolí...
Reakcia na: Error 0x007 #206822:
Lenže v akom stave. ?
Reakcia na: KaroSAD #206820:
Nebudu, vsetky budu zosrotovane.
Reakcia na: KaroSAD #206820:
90€ ?
Reakcia na: Valec #206817:
Pessimisticky plan by bol do 2020? ?
Reakcia na: Valec #206817:
A budú sa dať po vyradení odkúpiť? Ak áno tak za koľko asi?
Reakcia na: matus7532 #206818:
Treba kliknúť na "Mapy" vľavo hore v menu.
Existuje nejaká mapa zastávok MHD? Alebo musím stále typovať kde by asi tak mohla byť zastávka a ako sa asi tak môže volať a potom ju hladať?
Reakcia na: KaroSAD #206810:
Podľa optimistického plánu do konca roka.
Reakcia na: TeBeCe #206781:
Tak dik. Dufam, ze coskoro bude viac informacii.
Reakcia na: trolejbus6207 #206814:
No čo za nejaký čas zaškolia vodičov na rikšu a budeme sa voziť ekologicky ? interval na L93 každých 5s s počtom miest na sedenie 4 na státie len na vlastné riziko na ráme vozíku ? ? ?
Reakcia na: roman2 #206812:
ak to pôjde takým tempom, ako sa momentálne deje, tak o chvíľu NB18 z dodávky z roku 2010 príliš veľa jazdiť nebude, za tento týždeň ich pribudlo medzi odstavenými tuším 7ks + ďalších 7ks je odstavených dlhšiu dobu, niektoré pomaly pol roka, spolu je ich odstavených viac ako dva týždne už 16ks + jedna z novej várky... ☠
Reakcia na: Spacer1 #206806:
Myslim, ze na Youtube uz je vela takych videi a aj v lepsej kvalite ?
Reakcia na: KaroSAD #206810:
Ja si myslím,že ešte prežijú aj tie hrče SORky NB18 ☺ ?
Reakcia na: KaroSAD #206810:
Dovtedy, keď sa nerozpadnú na cestách...? ?
Koľko rokov ešte podľa vás budú jazdiť Karosy B 741.CNG?
Reakcia na: Technopol #206800:
tiez pravda.
Vravim cely system VHD by vyzeral inak.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.