Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #206736:
"bez redukcie vlakov do samotnych Malaciek"
Takže k súčasnému rozsahu linky S20 by si pridal ešte kapacitou nie veľmi systematický TT, ktorého výhodou by bolo akurát to, že ide cez prestupu už z Petržalky?
Reakcia na: 810zssk #206733:
To by sa ale potom musela trať smer Záhorie zoštvorkoľajniť, lebo by sa tam už nezmestila rýchla vrstva. A keďže vidíme, že na SK je problém aj peronizácia, ak na to nie sú eurofondy, tak neviem, neviem.
Reakcia na: 810zssk #206734:
Platí to vždy. Os koľaje by bola posunutá o polovicu rozdielu rozchodov, t.j. o 21,75 cm, takže by tramtrainy museli byť o 43,5 cm širšie, než električky a tak široké by asi neboli. Vo svete je obvyklá šírka tramtrainov 2,65 m.
Ono by to bolo zaujímavé aj keby mali jazdiť električky oboch rozchodov napr. po tých trojžliabkových BKV paneloch do Ružinova - asi by sa muselo odbúravať z nástupných ostrovčekov a vozidlá na metrovom rozchode by boli pekne ďaleko od nich.
Zaujímavé je, že to vedenie DP veľmi trápilo pri potenciálnom nákupe KT4 z ex-DDR (vozidlá sú široké 2,2 m, takže by boli o 15 cm ďalej od hrany nástupišťa) ale keď išlo o poltretinizáciu Bratislavy, tak to asi bolo tolerovateľné.
Reakcia na: Valec #206735:
Stupava by bola problematickejsia, musel by si pridavat dalsie vlaky. Pri Malackach by si vyuzil kapacitu trate pridelenu uz existujucim vlakom (resp. isiel na maximum co to da, bez redukcie vlakov do samotnych Malaciek).

Stupava by kolajovu dopravu potrebovala, ale to by sa malo riesit rychlodraznou elekrickou Hlavna stanica - Patronka - Stupava (s odbockou do Dubravky pri Tescu Lamac). Netahal by som to zbytocne cez Bory. Otazne je najma ako riesit vedenie trate v samotnej Stupave (ak odmyslime variant "stupavske metro" :)). No a samozrejme by to bol velmi drahy projekt - je skoda ze ho nikto neriesi v ramci eurofondov. Dokonca trat cez Patronku nie je ani v zadanie generelu dopravy, co je uplna haluz.
Reakcia na: 810zssk #206733:
Problém TT je kapacita infraštruktúry na tratiach z BA. Ja teda neviem kde všade vo svete prevádzkujú TT, ale predpokladám že nikde na hlavných tratiach, ktoré sú len dvojkoľajné, navyše zaradené do medzinárodných koridorov.

BTW, ak už TT na Záhorie, tak radšej cez Bory do Stupavy (i keď kde tam využiť tú časť "train")... Malacky sú už dosť ďaleko na to, aby sa odtiaľ ľudia vozili "električkou".
Reakcia na: Mike #206719:
Plati to aj ak "spolocna" kolajnica je ta blizsie k nastupistu?
Reakcia na: eMDi #206720:
Problem je ze 801 netreba posilnovat. Tram-train do Rajky je problematicky v tom ze je zbytocny s ohladom na dopyt.

Co by trochu malo zmysel by bolo realizovanie tramtrainu tak ako bol nacrtnuty v navrhu trate na Stefanikovej. Teda s napojenim na trat 110 na hlavnej stanici. Potom by sa dalo diskutovat o nejakych tramtrainoch z Malaciek do Petrzalky (a fajn, potom nech uz jeden z X spojov ide az do Rajky, tam by uz neboli zasadne naklady na infrastrukturu).
Reakcia na: 4004 #206731:
Finalne by mali ku koncu roku 2016 zostat v premavke len T3G a T3P.
Zostane nieco nemodernizovane zo serie 7777-7834? A tiez 7719, ktora mala generalku pred dvoma rokmi?
Reakcia na: TomJ #206729:
Sú na tom ešte celkom dobre, veď 7602+7610 nedávno prehliadka... T3M ale zostanú práve kvôli tyristorovej výzbroji.
Reakcia na: Quakeman #206727:
A je to isté, alebo je to len tvoj názor? Pretože mne T3M neprídu nejaké lepšie zachovalé (až tak moc do toho nevidím). Koniec koncov, práve dve T3M (7725 a 7730) boli pred pár rokmi vyradené pre zlý stav vozovej skrine, nie?
Reakcia na: Mike #206719:
"Jedine že by mal tramtrain širšiu skriňu" - myslíš, že sa nad tým niekto zamýšľal? ?
Reakcia na: S499.1023 #206725:
T3M nie, len T3 s odporovou výzbrojou. Spokojný?
Reakcia na: S499.1023 #206725:
Ciarky dnes mlada generacia vyrazne obmedzuje ?
Reakcia na: Quakeman #206724:
Keby si nešetril čiarkami, nemusel byť teraz dvojznačný výklad:
1) T3M, nie len T3 s odporovou výzbrojou.
2) T3M nie, len T3 s odporovou výzbrojou.
Reakcia na: Belphegor #206723:
T3M nie len T3 s odporovou výzbrojou.
Reakcia na: Mike #206722:
čiže zväčša vyradia T3M a T3SU ak som správne pochopil
Reakcia na: Belphegor #206721:
Najstarších.
očakáva sa po sprevádzkovaní nových električiek vyradenie niektorých T3? ak áno, ktorých?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.