Reakcia na: Valec #206735:
Stupava by bola problematickejsia, musel by si pridavat dalsie vlaky. Pri Malackach by si vyuzil kapacitu trate pridelenu uz existujucim vlakom (resp. isiel na maximum co to da, bez redukcie vlakov do samotnych Malaciek).Stupava by kolajovu dopravu potrebovala, ale to by sa malo riesit rychlodraznou elekrickou Hlavna stanica - Patronka - Stupava (s odbockou do Dubravky pri Tescu Lamac). Netahal by som to zbytocne cez Bory. Otazne je najma ako riesit vedenie trate v samotnej Stupave (ak odmyslime variant "stupavske metro" :)). No a samozrejme by to bol velmi drahy projekt - je skoda ze ho nikto neriesi v ramci eurofondov. Dokonca trat cez Patronku nie je ani v zadanie generelu dopravy, co je uplna haluz.
810zssk
Co by trochu malo zmysel by bolo realizovanie tramtrainu tak ako bol nacrtnuty v navrhu trate na Stefanikovej. Teda s napojenim na trat 110 na hlavnej stanici. Potom by sa dalo diskutovat o nejakych tramtrainoch z Malaciek do Petrzalky (a fajn, potom nech uz jeden z X spojov ide az do Rajky, tam by uz neboli zasadne naklady na infrastrukturu).