Aký typ zvršku bude na karloveskej radiále?
V Dúbravke minulý rok dali podvaly SB8B a koľaje S49 - to isté čo je teraz v KV, rozdiel je len pružné upevnenie. Trošku mi uniká zmysel rekonštrukcie. Skôr by sa mohol zaviesť v slovenských podmienkach neznámy pojem "pravidelná údržba"...
Ked tak bude len kalifornan a jednokolajne useky budu bez zastavenia. Cely usek chatam-borska-damborskeho sa aj tak nebude urcite robit naraz. Napr. 1 faza Borska- Molecova. Budu chodit vlaciky vsetkych 4 liniek po 8 minutach
Zobrazuje to aj maximálnu povolenú rýchlosť na danom úseku a pri jej prekročení akusticky upozorní. Stačí mať zapnuté GPS. Netreba ani pripojenie na internet. Bezplatné off-line mapy sa dajú uložiť na SD kartu.
Nebudú stáť na dvore. Po životnosti je už viacero 9,5-metrových Soriek a tým zvyšným to hrozí tento alebo budúci rok. Vyradením týchto vozov by sa na ich miesto posunuli novokúpené 10-metrové vozy a pôvodné 10,5-metrové Sorky. Na miesto 10,5-metrových Soriek, ktoré boli zakúpené ako kapacitne nedostatočná náhrada za plynové Karosy, by sa posunuli opäť kapacitnejšie 12-metrové vozy. Povedal by som, že linka 28 alebo 53 určite potrebujú kapacitnejšie vozidlá, ako to bolo aj kedysi.
Ťažko povedať, či s tým treba počítať, keďže prichádzajú signály, že vzhľadom na nedostatok autobusov na náhradnú dopravu, nedostatok vodičov autobusov a z toho dôvodu prebytok vodičov električiek je celoročná úplná výluka električiek v celej Karlovej Vsi údajne vopred vylúčená.
evidentne tie vozy nie je treba, kedze neexistuje v sucasnosti problem, ze by nebolo co vypravit na linky obsadzovane 12m vozidlami.
Skutocne nie je potrebne aby miliony € v podobe vozidiel stali na dvore.
Určite nebude ani jeden Urbanway naviac, v minulosti neprišiel ekvivalentný počet nových 12-metrových vozov za tie vyradené, tento deficit sa ťahá už roky. Netreba zabúdať, že sa kedysi na mnohých linkách znižovala ponúkaná kapacita nasadzovaním kratších vozidiel.
Ak bude nadbytok kĺbov (čo podľa mňa nehrozí), tak by som ich nechal na 91+191 a zároveň vrátil aj na 94. Prejazdy na 192 by mohli byť z inej linky, aby na nej nebehali zbytočne kĺby (napr. 80, 87).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
V Dúbravke minulý rok dali podvaly SB8B a koľaje S49 - to isté čo je teraz v KV, rozdiel je len pružné upevnenie. Trošku mi uniká zmysel rekonštrukcie. Skôr by sa mohol zaviesť v slovenských podmienkach neznámy pojem "pravidelná údržba"...