Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #206191:
V prípade, ktorý uvádzaš sa ale zrejme nejedná o prejazd s cestujúcimi, keďže medzi príchodom N72 na Hodžko a odchodom N47 je 5 minút. Neviem, ako to tam v noci funguje, ale môžu cestujúci smer Valašská nastúpiť do vozu hneď po príjazde N72? U ostatných liniek, ktoré robia prejazdy sa to prehadzuje normálne zastávku vopred.
Reakcia na: kecho #206193:
Ďakujem. Vravím, že tými linkami zvyčajne necestujem, no na N47 to fungovalo po starom 🙂
Reakcia na: Ike #206191:
ak si dobre pamatam, tak 3/8 sa prehadzuje/-dzovalo uz po predposlednej zastavke, takze prichadzalo s novym cislom
Toto je podla mna cisto vec programatorov, na 95 to tak funguje.
Inak keď sme pri prejazdoch vozidla medzi linkami, som presvedčený, že sa to tu už preberalo ale: nemôže vozidlo do zastávky, kde sa mení linka prísť už s novým číslom a cieľom linky? Načo mi je ako cestujúcemu čakajúcemu na Hodžovom námestí informácia, že prišla N72 s cieľom Hodžovo nám.? Nemôže to prísť rovno ako N47 Valašská? Neviem ako funguje prejazd 3 a 8, prípadne priebežné konečné, ale predpokladám, že rovnako.
Reakcia na: Ámos #206183:
Nechceš začať robiť sci-fi? ?
Reakcia na: Ámos #206186:
Neviem dokedy co nestihnu, ale hladajme trvale riesenia 🙂
Reakcia na: karosaB952e #206163:
Prave na kanali na Tuhovskej, cez den este stihli opravit nejaku CapaCitu, ktora teraz stoji vzadu pri plote...
Reakcia na: 810zssk #206185:
Takze stale dufas, ze to do decembra stihnu hej? ?
Ale ano dobry postreh.
Tak dalsia taka socialka by mohla byt niekde v priestoroch, kde L1 a L5 maju spolocnu trasu. Magistrat stale vlastni priestory na Obchodnej pokial viem...
Reakcia na: Ámos #206184:
Sprejazdovanie L1 a L2 nie je dlhodobo udrzatelne riesenie, kedze na L1 budu po otvoreni Petrzalky jazdit 30T, zatial co na L2 postacuju a zrejme este dlho budu postacovat K2S.
Reakcia na: Ámos #206183:
vlastne este aj L6 a L9 su prepojene prejazdami. Keby sa to iste spravilo s L2 a L1, tak vsetky poradia okrem L5 by jazdili cez Trnko!
Reakcia na: Mike #206181:
A tiez ako bude vyzerat socialka na Trnavskom myte.
Ako by sa pojala tak googlovsky http://images.fastcompany.com/upload/Google_Pittsburgh_5_GameRoomMicroKitchen.jpg - poriadne vybavena kuchynka, nejaky stolny futbalek - biliard, sipky, hojdacie siete, sedacky, automaty s cukrovinkami, bagetami, napojmi, TV s roznymi kanalmi, kniznica,... tak presvedcis aj odbory, ze tu si budu vodici travit prestavky a vodici budu oddeleny od vozov.
Vzhladom na to, ze cez Trnko jazdi vacsina elektrickovych liniek (okrem L1, L5 a spickovej L6) tak by sa tym podarilo pokryt dost poradi.

Zaroven tym pokryjes aj inu stranku problemu. Nie vzdy je plat vsetko. Velakrat je to aj o benefitoch, pracovnom prostredi a ci sa zamestnanec tesi alebo netesi do prace. Oddychnuty zamestnanec prestava byt nevrly a tym padom aj slusnejsi a prijemnejsi k zakaznikom - cestujucim.

V konecnom dosledku by sa hadam aj usetrilo, kedze na konecnych, ZST NM, Zlate Piesky, Ruzinov by uz stacili len zachody a nie plnohodnotne miestnosti pre vodicov.
Reakcia na: S499.1023 #206179:
Aha, uz chapem ako si to myslel. ?
Reakcia na: S499.1023 #206180:
Tá časť Tvojej úplne poslednej vety za čiarkou je jedným z kľúčov k riešeniu tohto problému.--
Reakcia na: Mike #206172:
Myslím, že v tomot prípade nebude žabou na prameni ani divízia ED (aj keď vlastne netuším, kto jej dnes šéfuje) ani RPaT - ti sú naopak schweizošotouši, ktorí by to určite radi zaviedli. Žaba na prameni sa volá odbory, podľa mojich informácií hlavne jedny, vedené bývalým dispatcherom.
JE fakt, že lepšia sociálka TrMy ako nič. Vodičom by sa určite pri neDelfínovskom prístupe dalo vysvetliť, že výmenou za to, že nebudú mať pridelené vozä, dostanú to, že si svoju prestávku pokojne odsedia, bez vybiehania a popoťahovania s vozidlom (oficiálne to počas pracovnej a bezpečnostnej prestávky ani robiť nesmú), v civilizovanom prostredí a vozidlá b ude konečne udržiavať dielňa a nie vodiči svojpomocou
Reakcia na: Ámos #206178:
A tie treba poslať raz za 40 rokov, pričom za dobu životnosti vozidla sa cca. ešte raz jeho cena nainvestuje do údržby.
Reakcia na: S499.1023 #206169:
ta uspora je vtedy, kedy treba prachy realne poslat na ucet vyrobcu ?
Reakcia na: S499.1023 #206168:
Tiez som zastancom oddelenia obehov vozidiel a vodicov.

Avsak v rannej spicke (v case max vypravy vozidiel, teda vtedy, kedy to dava zmysel) by si usetril striedacmi vozidla len za predpokladu, ze by mesto zainvestovalo do preferencie (bus-pruhy, CSS), na co treba najma politicku volu.

Ved len pozri exkluzivne "vydrze" cca 12-18min napr. na 201 na HLS v case cca 7:30-9:30, ci 12-20min na 202 na RAJ v v podobnom case. To su vsetko su zapchove vyrovnania meskani z Gagarinky. Obehy tychto liniek sa robili na zaklade vyhodnoteni skutocnych meskani. Su dni, kedy si tam par minutiek aj realne odstoja, ale su aj dni, kedy ani pri tomto vyrovnani nestihaju svoje odchody z konecnej.

Ani u 93,94,95 sa na zaklade dopravnej situacie v meste neda ist na obraty pod 8min medzi prichodom a odchodom z ich jedinej konecnej, pokial nebude preferencia na mostoch, nabrezi, Stefanikovej, ci Blumental bez IAD..

Aj preto su zatial v Bratislave najrozsirenejsi striedaci na elektrickach a linkach typu 33, 99, ktore zapchami nie su vyrazne dotknute..


Reakcia na: Ike #206173:
Nech praveze jazdia co najviac, aspon sa cim skor roztrieskaju ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.