Reakcia na: MatejBA #205223:
Ano, to bolo jedine, co som (ne)spomenul, ze prakticky sa tym eliminuje moznost vyrovnania casu. Ovsem, ono, prakticky, na odstavnych aj tak sa zmesti iba jeden voz, co by umoznilo mat maximalne prestavku podla taktu, cize 8min vyrovnavacky. Takze aj tak, ak voz bude mestak co i len 5minut, uz bude odchadzat s meskanim. Takze prilis velky rozdiel to nespravi. Navyse, ak meska jeden, meskaju aj zbyle, takze takt ostane zachovany. Jeidne sa ti posunu casy podla GSM. nic viac. Tato moznost bola len vystrelom do tmy, ako by sa to dalo nekonvencne spravit bez nutnosti zmeny CSS, zasahu a stavebnych prac priamo v krizovatke Molecova a inych hluposti. Samozrejme, pevne verim v realie, ze sa magoriat s DPB vzchopia, postavia tam kvalitnu odstavku, terminal prestupny (ak bude sucasny prestup E+T na hrane molecky, potom vznika problem znovuzaradenia Tr na odbocenie, cim sa aj tak bude musiet prekopat cela CSS, takze by sa dala vlozit uz aj ta prechodova kolaj. Navyse, ten prejazd elebimbam nebude kazdou vlnou, ale raz za dlhsi cas, 8min v spicke, v sedle ci cez vikendy aj viac. Preto robit tragediu, ze raz miesto aut iducich z DD smerom na KV a aut od pumpy shell (lidlu) pokori elektricka nie je ziadna tragedia.....stejnak tam odbaca na cyklus 1-2-3 auta. V spicke!
fanatikmhd
Inak, to protismerne zastavenie si viem predstavit aj obycajnym semaforom (gulami) v polovici zastavky, kde bude na volno svietit stale, avsak, v momente, ked bude od botanickej zahrady prestavena vexla do odbocky, zhodi na stoj, a podrzi trebars 1-2minuty. TO staci na zastavenie. A netreba vobec prekopavat celu krizovatku, menit CSS ani nic podobne. Ziadne obmedzenie dopravy ( ale rovnako aj ziadne zlepsenie uzlu molecova).