Reakcia na: MatejBA #204807:
Preco ti ja mam davat argumenty pre neexistenciu niecoho (samostatneho autobusoveho radu) ked ty nedokazes uviest argumenty pre jeho existenciu? Vzdy ma prvy argumenty predkladat ten kto je ZA nieco.Inak navrh precislovania trolejbusov (o ktorom by si vedel ze som proti nemu, keby si poriadne cital moje prispevky na ktore reagujes) nerata s rozbitim oblastneho cislovania, prave naopak, ma sa vztahovat aj na trolejbusy (t.j. tie podla teba "nahodne" cisla tbusov maju respektovat oblastne znacenie).
Na vyuziti desiatkoveho radu je zle to ze absolutne znemoznujes pridanie co i len jedinej dalsej elektrickovej linky (dnes je uz plny rad 1-9, ktory bude postacovat pre Petrzalku ak tam bude jedina linka). Ono je ale stlae mozne ze raz tu niekto postavi novu elektrickovu trat a potom co? Budes znova precislovavat trolejbusy? Len preto aby si mal samostatny ciselny rad ktory nebude mat ziaden ucel?
MatejBA
Precitaj si prosim este raz ten odsek, kde spominam precislovanie, bol to len priklad.
A ked uz sa chceme hadat, kolko ludi by nasralo precislovanie 41, 43 a 44 a kolko ludi naserie precislovanie 201-212?
"PRECO je dobre mat samostatny trolejbusovy rad?"
Tak mi prosim daj proti argument - preco je dobre narvat trolejbusy nahodne medzi autobus bez akejkolvek koncepcie tak, ako boli akotak doteraz robene autobusy? Naco mame oblastne oznacovanie, aj ked to je podla niektorych hovadina, ked ho planujes/planujeme rozbit nahodnym narvatim trolejbusov do nahodnych cisel? Vsak ked uz mame nejaky system a ty chces donho narvat nieco nove, tak nech sa ten system aspon nejak dodrziava.
Dalej v com je zle vyuzit napriklad desiatkovu radu, ktora je uplne volna, aby sa tam vlozili trolejbusy? Ako to ublizi? V com to je horsie ako hodenie tbusov do nahodnych cisel? Ci zas chceme "17 elektrickovych liniek"?
@Mike - za Budapest sa ospravedlnujem, o tom autobuse som nevedel, ale v kazdom pripade, maju tam az na 1 vynimku tbusove linky pokope (70, 72-83). To iste aj v Brne.