Reakcia na: MatejBA #204799:
Preco, preco, preco, preco, preco, preco, preco? Stale nikto neodpovedal na tuto zakladnu otazku: PRECO je dobre mat samostatny trolejbusovy rad? Viaceri sa tu tym ohanate, ale nikto ste neuviedli ziaden racionalny dovod PRECO je to lepsie. Vzdysatotakrobilo a vsadesatotakrobil je argument ekvivalentny k nikdysatotaknerobilo, teda neargument. Navyse vsadesatotakrobi ani nie je platny argument, kedze su mesta kde ziaden samostatny rad nemaju.Kazdopadne zakladom je nasledovne: Precislovavat cokolvek je hlupost, ktora iba nasere ludi ktorym to ma sluzit. Tvoj napad este spolu s precislovanim tbusov precislovat aj abusy je v tomto uz totalne chory. Co tym dosiahnes okrem ponasierania ludi?
Tvrdis ze najjednoduhsie riesenie je narvat trolejbusy k sebe. Opat sa pytam preco? V com je to jednoduche a v com je vhodne? Lebo pardon, ale mne nejaka rosada s cislami liniek naozaj nepride jednoducha.
Podla mna je najlepsim a zaroven najjednoduhsim riesenim proste neriesit rozne hlupe sotonapady so samostatnymi radmi, precislovaniami a neviem akymi nezmyslami. Ludia si proste pamataju ze linka ktorou cestuju ma cislo X a nepotrebuju aby to bolo v nejakom rade.
trolejbus6207
čo sa týka tej Mliekárenskej, chcelo by to fakt vidieť, ako sa točí či už 31Tr alebo NB18, na druhej strane si neodpustím poznámku - aký amatér robil projekt toho obratiska, keď ho naskreslil tak debilne, že tam majú kĺbové vozy také problémy?