Skoro ako v Karlovej Vsi, len ten rýchlostník návestí dvojnásobok. Asi by tam mali vyslať Ing. Tretie Skupenstvo Vody, aby im vysvetlil, že taká reťazovka je nesmierne škodlivá a vysoko poruchová. Navyše okolie trate trpí nedostatkom trakčných, osvetľovacích a ďalších nezmyselných stĺpov...
Jeden rozdiel som tam však našiel. Prierez trolejového drôtu je viditeľne menší ako na trati trvalej.
Geometria oblúku sa však javí dokonalá, čo by sa v DPB nestalo, vis major Mostová >Jesenského so "záporným rozšírením" -6 mm a hodnotou rozchodu 994 mm...
13:43 je vidno uzatváranie tunela Sitina. Celkom som prekvapený (milo) disciplinovanosťou vodičov. Našli sa aj polovodiči, ale väčšina zareagovala adekvátne.
Výjazd hasičov k požiaru autobusu 2825 od 5:28. Na videu je zachytených pár sekúnd požiaru vozidla ako k nemu prichádzajú. https://www.youtube.com/watch?v=WMmSSzuWD1o Samotný zásah nie je zachytený keďže tie videa monitorujú najmä cestu k zásahu a to ako vodiči nevidia záchranárske vozidlá a pchajú sa im do cesty. ? Možno to niekoho zaujme. ?
Ale veď ide o úplne iný typ: je ťažší o niekoľko stoviek kilogramov kvôli spevnenému rámu, má zamykacie okná, je klimatizované a má predsa kamery a moderný informačný systém a samozrejme toto vedenie spoločnosti tak obnovilo vozový park ako nikdy žiadne! ? ?
všetkým diskutujúcim želám príjemné prežitie Vianočných sviatkov, tým vodičom, ktorým vyšli na sviatky služby, prajem veľa trpezlivosti a rýchle ubehnutie šichty ?
Tie dopytové tlačidlá svietia aj z vonka na zeleno samozrejme. Ak sú dvere blokované, nesvieti nič, a ak dôjde k náhlemu privretiu /k čomu nedôjde, pretože funguje fotobunka/ alebo ak stlačia dopyt aj vnútri aj vonku, otvoria sa na 2 cm, svieti na červeno, pípa iným tónom a opäť sa zatvorí.
Dvere sa blokujú len pred štartom, alebo rýchlosťou - v prípade posunovania, odstavenia, ale to je individuálne, závisí od rušňovodiča - pri odstavení.
RegioJet IC súpravy aj strela nocuje na odstavnom.
Posunovači, vozmajstri a iny obsluzny personal by už mali patriť ZSSK.
Co viem, tak kryte kolaju su este na Novom meste, kde sa robi udrzba vagonov a servis vagonov, hlavne lehatka z nocnych vlakov tam vidiet.
Regiojet odstavuje vo dvore ako vedu kolaje do muzea, taktiez mali odstavnu kolaj v DS a do Komarna chodili len na obrat maximalne nocovali 2 supravy na stanici. Netusim ako to maju teraz a kde maju ICcka.
Slovenska strela kym chodilo pendolino bola na odstavnom, predpokladam ze aj teraz tam je.
JVL netusim.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BigMac
Skoro ako v Karlovej Vsi, len ten rýchlostník návestí dvojnásobok. Asi by tam mali vyslať Ing. Tretie Skupenstvo Vody, aby im vysvetlil, že taká reťazovka je nesmierne škodlivá a vysoko poruchová. Navyše okolie trate trpí nedostatkom trakčných, osvetľovacích a ďalších nezmyselných stĺpov...