Reakcia na: MatejBA #203336:
Ad 1. Ja len dúfam, že predtým, ako dôjde k zatrolejovaniu L41 napadne niekoho spraviť z križovatky Hroboňova - Lovinského - Búdková kríž (myslím, že je to aj v ÚP).Ad 2. Vo veľa prípadoch sú nechápaví vodiči. Pamätám si, keď sme prišli s L64 na vozovňu a čakala tam L41 na prestup. Vodič L64 zastavil a so zatvorenými dverami čakal. Potom začal trúbiť na L41, nech odíde zo zastávky (vodič L41 našťastie vedel o čo ide a stále čakal). Ľudia v L41 začali vodičovi klopať, nech otvorí a ten stále mlel svoje "mimo zastávky nemôžem" a nepočúval ani keď mu cestujúci vraveli, že je to garantovaný prestup. Po čase zrejme vodičovi L41 trklo, vystúpil a prišiel za vodičom L64 s otázkou, či je nejaký problém. Po krátkej diskusii medzi vodičmi nakoniec L64 pustila cestujúcich. Samozrejme, vodič sa neospravedlnil. Ešteže ten na L41 bol duchaprítomný.
Ad 3. Inak nemali by L207 a L212 mať odlíšené kadiaľ idú k VN? Pretože napr. na takej Mickiewiczovej prídu oba spoje naraz s rovnakým cieľom, hoci trasy majú odlišné
Ámos
V kazdom pripade, hadam po ukonceni skusok novych trolejbusov s dieselagregatom sa podari linky 64 a 41 zlucit do jednej.
Po tomto kroku by snad vsetky spomenute probelmy vymizli. Otazne vsak je, ci niekoho v DPB toto napadne a ci odpoved nebude "vsetci su naobede", "to sa neda", ci "cestujuci by to nepochopili"
Drzme si palce, aby zdravy rozum vyhral a okrem usetrenych vzkm, PHM, exhalatov sa zaroven aj zvysil komfort prepravy.
Samozrejme zaujimave by bolo aj spojenie 41+64+203. Ale to uz sme v risi snov a to preco sa toto spojenie neda vykonat a preco by to cestujuci nepochopili, aj tu ochvilu napisu zucastneny soutosi.