Ak nastupis v neobsadenej stanici tak predpokladam ze logicky aj z POPky. Inde mozno s prirazkou?
Co by ma zaujimalo je ci pojde vydat studentsky listok zdarma aj cez internetovy predaj ?
Inak nejaky cas dozadu sa hovorilo ze na prepravu zdarma budu vyclenene len vybrane vozne na kazdom vlaku, tak by ma zaujimalo ci to bude platit - a ak ano, ci bude mat student aj moznost zaplatit si polovicny listok ako doteraz a cestovat v ktoromkolvek vozni.
Tam ide ale aj o preplnenie stanice a celkovo je tam dopyt ktory je hodnotami v uplne inom vesmire ako bude kedykolvek doprava na petrzalskej radiale, preto tam ma zmysel nad takymto riesenim aspon uvazovat - je prinosne.
Ohľadne tej posilovej linky do Petržalky - skôr by som presadzoval vybudovanie obratiska niekde južnejšie, v polke sídliska, napr. pri Technopole. Pretože viesť posilovú linku do Petržalky kvôli obsluhe dvoch zastávok by kapacite moc nepomohlo, je to skoro to isté, ako keby ju ukončili už niekde v meste. Taká tebou spomínaná L6 tiež nekončí na Pionierskej, ale až v polke radiály
re #203209 diwi: dôvody pre ktoré to je aspoň zatiaľ do BA nevhodné sú imo jasné..
re #203210 S499.1023: ani mne, ale sú tam 3 podchody a prestupy medzi šiestimi linkami (DLR z dvoch smerov, plus na druhej strane toho nástupišťa zastavuje v špičke čo 5 minút osemvozová súprava - budúci crossrail) a tomu nástupišťu to pomohlo, ale samozrejme, je to ďaleko od ideálu (ako aj od električky).
re #203211 MatejBA: obe tie fotky sú z obdobia ešte pred jeho otvorením, obe sa používajú ako na výstup, tak aj nástup
re #203214 Mirtschi: T3 a T6 spriahnuté zadkami k sebe by bola asi posledná vec ktorú by niekto v dpb spravil pred odvozom na Malackú do Pezinka
"Obratisko nebude"- Hlavná vec, že to obratisko začali už budovať. Už myslím tam bola aj slučka vysypaná kamením. Už len toto napovedá o kvalite celého projektu, keď staviame a ani nevieme ako čo vlastne chceme stavať. Ja sa budem velice čudovať ak Európska Únia vobec niečo z celého toho paškvilu preplatí.
Inak aspoň podľa môjho názoru nevybudovať na tom mieste slučku je dosť hlúpa kravina. Už len z toho dôvodu, že tam mohla končiť nejaká posilová linka, nebude treba všetky linky ťahať až dozadu na Lúky. Takto je to na karlovesko-dúbravskej aj račianskej radiále. (končia tam linky 6 a 9) A nebude tu až toľko električiek obojsmerných.
Aspoň Petržalčania sa budú môcť tešiť, že nejaká stará T3 do Petržalky tak skoro chodiť nebude nakoľko nebude môcť.
Ak hľadáte príklad na ostrovnú električkovú zastávku, netreba ani ísť ďaleko. Aspoň ja viem o jednej takej v Brne a to je na sídlisku Líšeň -zastávka Mifkova, hoci v tomto prípade ide o konečnú zastávku linky č.8 . Líšeňská konečná totiž nemá ani ako obratisko klasickú slučku a električky tam prechádzajú do opačného smeru pomocou spojovacích výhybiek. Na linke 8 z toho dôvodu jazdia výhradne obojsmerné vozy KT8, tak ani s ostrovnou zastávkou nie je problém.
V Bratislave aspoň v dohľadnej dobe ostrovné zastávky nemožno moc uplatniť aj keď má pribudnúť 30 obojsmerných električiek, to by však na takých zastávkach nemohlo zastavovať nič iné, leda ak T3 / T6 spriahnuté do "PX" - zadnými časťami k sebe.
Lenze z druhej fotky Stratfordu to vyzera, ze druha strana sa pouziva len cisto na vystup.
Diwi #203209: Co si na tej fotke ukazal je, ze tam je ostrovne nastupisko a prechod pre chodcov, nie ze to je obojstranna zastavka, alebo rovno konecna, kde sa system oboch nastupist vyuziva tusim aj v Budapesti.
1. Zatiaľ to vyzerá tak, že to bude možné bez rozmyslu všade a koľkokrát za deň chceš. Jedinou podmienkou bude vydanie lístka z pokladne s nulovou cenou. (Na základe toho potom budú vedieť, koľko tá sranda vlastne stojí.)
Ja som dnes videl dva prímestské busy Slovak Lines na nepravidelnej doprave (zájazd) pre deti. Myslel som, že na komerčné účely Slovak Lines nemôže používať vozidlá určené na výkony vo verejnom záujme... Alebo žeby tieto vozy boli preradené? Lenže ak som dobre dovidel, mali strojčeky na vydávanie cestovných lístkov a aj vonkajšie transparenty...
Najlepšie bolo, že najskôr jeden a po chvíľke druhý pri nástupe detí blokoval zastávku "Alexyho" smer DNV (reálne zavadzal vozidlám MHD). Na takéto účely sa predsa používalo takmer vždy poloprázdne parkovisko za Domom kultúry Dúbravka na Trhovej ul. ...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
re #203210 S499.1023: ani mne, ale sú tam 3 podchody a prestupy medzi šiestimi linkami (DLR z dvoch smerov, plus na druhej strane toho nástupišťa zastavuje v špičke čo 5 minút osemvozová súprava - budúci crossrail) a tomu nástupišťu to pomohlo, ale samozrejme, je to ďaleko od ideálu (ako aj od električky).
re #203211 MatejBA: obe tie fotky sú z obdobia ešte pred jeho otvorením, obe sa používajú ako na výstup, tak aj nástup
re #203214 Mirtschi: T3 a T6 spriahnuté zadkami k sebe by bola asi posledná vec ktorú by niekto v dpb spravil pred odvozom na Malackú do Pezinka