Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #202622:
Pri jednej možnosti môžeš spôsobiť obmedzenie. Vychádzaš s Einsteinovej a súčasne s tebou ide vozidlo po Panónskej. Ak by si nepoužil bus pruh, tak by si musel spomaliť a dať prednosť vozidlu, ktoré ide v priebežnom pruhu a až potom sa zaradiť. Potiaľto ok.
Ak však vozidlo z Panónskej ide odbočiť doprava dole (smerom k Auparku), tak kto má prednosť? Ak by v bus pruhu nešlo nelegálne osobné auto, tak by sa zaradil plynule bez zdržania. Má odbočujúci vodič auto idúce v bus pruhu pustiť alebo nie? ?
Reakcia na: Ike #202619:
Som rovnakého názoru ako 810zssk v otázke trojky.

Podľa mňa nemôže, pretože VDZ (http://bit.ly/1rEy6bS) tam značí koniec zaraďovacieho a následne začiatok odbočovacieho pruhu.

To, že je to nelogické a proti plynulosti premávky, to je vec druhá.
Reakcia na: Ike #202619:
1. Okamzite, hned ako je to mozne. Znacka ktora vyhradzuje pruh pre autobusy hned po pripojeni.

2. V ziadnom pripade nie, dopravne znacenie to neumoznuje.

3. Priklanal by som sa k nazoru ze nemoze, hoci logicke je vyuzit ho.
Reakcia na: Valec #202618:
Iba ten "plot" je vysoký a murovaný... ? Ešte by sa dalo pri vchode do fabriky (http://imhd.sk/transport/galeria-media/2171/skoda-transportation.html?#119834-Elektricka-Skoda-15T-ForCity-Alfa-buduceho-ev-c-9302-pre-Prahu), ale tam je to asi už fakt o šťastí...

Ale teraz to bude ešte zbytočné, tipujem že akurát postavili všetky články a idú ich spájať...
Reakcia na: Ike #202619:
ku 3) podĺa mňa áno, nakoľko vlastne okamžite popripojení sa využívaš buspruh na zaradenie sa pri odbočení "dolu"
Reakcia na: S499.1023 #202621:
K prvému bodu som zabudol doplniť v čase dopravnej špičky, keď sú oba priebežné jazdné pruhy plné.

Ono, mám taký pocit, že tie vnorené zaraďovacie a odbočovacie pruhy vo štvorlístkoch nemajú žiadnu podporu v 9/2009. Inak samozrejme sedliacka logika hovorí ísť rovno, pretože tým, že tým BUS pruhom plynule prejdem, neobmedzím nikoho (ani autobus, pre ktorý je určený), zatiaľ čo zmenou jazdného pruhu jedným smerom, aby som sa potom o 1s vrátil môžem spôsobiť nielen obmedzenie ale aj kolíznu situáciu.

Reakcia na: Ike #202619:
Skúsme to bez právneho výkladu, logicky:
1) Ak je priebežný pruh, do ktorého sa zaraďuje, prázdny, môže sa zaradiť kedy chce ("hneď, ako je to možné"). Ak je v ňom súvislý prúd vozidiel, mal by sa zaraďovať na konci. Neviem, aké je tam VDZ, kde začína prerušovaná čiara medzi výjazdom z podjazdu a priebežným pruhom a aká je dlhá?
2) Myslíš ešte pred križovatkou SAV? Podľa môjho názoru rozhodne nie.
3) Už si to VDZ tam nepamätám ale logika by hovorila "áno". Celé to riešenie tam na nadjazde s prerušovaným buspruhom je veľmi nešťastné, ktovie, aký výklad by dal dopravný analytik Drahovský. Vo všeobecnosti tieto štvorlístkové MÚK majú problém, ak sú preplety príliš krátke.
Reakcia na: Error 0x007 #202613:
Pani Korad nemá bohužiaľ žiadne reálne kompetencie, je to len funkcia na oklamanie verejnosti. Schlosser sa jej vyslovene vysmieva, že si vymýšľa.
Chcem sa Vás spýtať ohľadne BUS pruhov. Právny výklad je dosť voľný, tak ma zaujíma váš názor.

1) Bus pruh Pražská, pripojenie z Kramárov. Myslíte si, že vodiči IAD by sa mali radiť do priebežného pruhu hneď ako je to možné, alebo by mali ísť až na jeho koniec a tam sa radiť?

2) Bus pruh Pražská - Šancová - môžu ho využívať vodiči odbočujúci na Štefanovičovu ulicu ešte pred križovatkou?

3) Bus pruh na Panónskej ceste na nadjazde ponad D1 a Einsteinovu. V prípade ak sa vodič vo štvorlístku otáča do Auparku, môže využiť celý BUS pruh?
Reakcia na: Dispecer #202616:
A tá testovacia koľaj v Škode je ďaleko od plota? ?
Aktualne odvazaju z voz. Krasnany poslednu 15Tr 6641 do Plzne
Reakcia na: Ámos #202614:
Nemáme špióna v Škoda Transportation... Čiže musíme počkať, až to vyjde cez brány ŠT a potom...

(Trolejbusy sa "špehovať" dajú, lebo sú testované v meste, električky sa testujú výhradne iba vrámci podniku...)
Reakcia na: Michal111 #202599:
Treba sa spýtať oficiálne priamo mesta.
vzhladom na oktober, neexistuju nejake fotky nasich novych elektriciek v stave finisovania?
Reakcia na: luky133 #202600:
Kde je pani Konrad ked ju treba? Vsak ona ako hlavna architekta by mala zabranit takemuto zhovadeniu mesta!
Reakcia na: sandra581986 #202610:
To je v BB v BA platia bezne tarifne podmienky ako pre obycajneho cestujuceho pre matku
Reakcia na: sandra581986 #202610:
Je to hlupost, listok musi mat. Zadarmo sa prepravuje len kocik s dietatom do 6 r.
Prosím vás dopočula som sa že vraj matka s kočíkom nemusí mať lístok ani električenku,nakoľko je doprovod dieťaťa.v BA.ako to presne je???
Reakcia na: Ttom #202607:
Samozrejme, snad si nemyslis ze by sa nim niekto v ramci tejto superkvalitnej demodernizacie zaoberal.
Reakcia na: Valec #202604:
je to zaujímavé, lebo na Patrónke sa dalo všetko zlúčiť, vlastne na trati Pražská - Hroboňova tiež. Nejde tu o nejakú snahu DPB vydolovať z eurofondov čím viac a získať (pri našom myslení zadarmo) nové stĺpy miesto 30-ročných? A ako hovorí Michal111, územie mimo trate nás nezaujíma, tak tam tie 30-ročné zostanú, no veď nie sú naše, tak ako medzi Jurigovým a KV.
Súhlas s Michalom111, že z hľadiska estetiky je to otras a verím, že sa to nezopakuje na dolnom úseku trate na HLST ❗

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.