Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Error 0x007 #202613:
Pani Korad nemá bohužiaľ žiadne reálne kompetencie, je to len funkcia na oklamanie verejnosti. Schlosser sa jej vyslovene vysmieva, že si vymýšľa.
Chcem sa Vás spýtať ohľadne BUS pruhov. Právny výklad je dosť voľný, tak ma zaujíma váš názor.

1) Bus pruh Pražská, pripojenie z Kramárov. Myslíte si, že vodiči IAD by sa mali radiť do priebežného pruhu hneď ako je to možné, alebo by mali ísť až na jeho koniec a tam sa radiť?

2) Bus pruh Pražská - Šancová - môžu ho využívať vodiči odbočujúci na Štefanovičovu ulicu ešte pred križovatkou?

3) Bus pruh na Panónskej ceste na nadjazde ponad D1 a Einsteinovu. V prípade ak sa vodič vo štvorlístku otáča do Auparku, môže využiť celý BUS pruh?
Reakcia na: Dispecer #202616:
A tá testovacia koľaj v Škode je ďaleko od plota? ?
Aktualne odvazaju z voz. Krasnany poslednu 15Tr 6641 do Plzne
Reakcia na: Ámos #202614:
Nemáme špióna v Škoda Transportation... Čiže musíme počkať, až to vyjde cez brány ŠT a potom...

(Trolejbusy sa "špehovať" dajú, lebo sú testované v meste, električky sa testujú výhradne iba vrámci podniku...)
Reakcia na: Michal111 #202599:
Treba sa spýtať oficiálne priamo mesta.
vzhladom na oktober, neexistuju nejake fotky nasich novych elektriciek v stave finisovania?
Reakcia na: luky133 #202600:
Kde je pani Konrad ked ju treba? Vsak ona ako hlavna architekta by mala zabranit takemuto zhovadeniu mesta!
Reakcia na: sandra581986 #202610:
To je v BB v BA platia bezne tarifne podmienky ako pre obycajneho cestujuceho pre matku
Reakcia na: sandra581986 #202610:
Je to hlupost, listok musi mat. Zadarmo sa prepravuje len kocik s dietatom do 6 r.
Prosím vás dopočula som sa že vraj matka s kočíkom nemusí mať lístok ani električenku,nakoľko je doprovod dieťaťa.v BA.ako to presne je???
Reakcia na: Ttom #202607:
Samozrejme, snad si nemyslis ze by sa nim niekto v ramci tejto superkvalitnej demodernizacie zaoberal.
Reakcia na: Valec #202604:
je to zaujímavé, lebo na Patrónke sa dalo všetko zlúčiť, vlastne na trati Pražská - Hroboňova tiež. Nejde tu o nejakú snahu DPB vydolovať z eurofondov čím viac a získať (pri našom myslení zadarmo) nové stĺpy miesto 30-ročných? A ako hovorí Michal111, územie mimo trate nás nezaujíma, tak tam tie 30-ročné zostanú, no veď nie sú naše, tak ako medzi Jurigovým a KV.
Súhlas s Michalom111, že z hľadiska estetiky je to otras a verím, že sa to nezopakuje na dolnom úseku trate na HLST ❗
Reakcia na: Michal111 #202605:
najlepsie, ze doteraz nebolo demontovane ani to 30 rocne zabradlie, ktore oddeluje cestu od elektrickovej trate napr. pri DK.. som zvedavy, ci tam aj ostane ?
Reakcia na: luky133 #202600:
Fakt úžas, to už je na zaplakanie, ďalšia nezmyselnosť tohto mesta. Miesto zveľaďovania verejného priestoru nastane estetická deštrukcia, veď to je otras. V normálnych krajinách sa snažia priestor zveľadiť, vylepšiť, u nás sa na takúto možnosť vôbec nemyslí. Jednoducho rekonštrukcia, teda pardon modernizácia sa týka stredového električkového pásu, vyhradeného na metre a nič naokolo ma nezaujíma. To je ako keď ma človek pozemok so záhradou, ktorý je ohradený plotom, meter od plotu si budem kosiť trávu, to čo je ďalej ma nezaujíma ani keby tam boli tóny odpadu a pod.

Poslanci by mali prerokovať aj možnosť ponechania stĺpov verejného osvetlenia na Štúrovej a medzi ne dať trakčné stĺpy, nech ich tam máme dostatok 😃
Reakcia na: luky133 #202600:
Sranda, že mestu ako vlastníkov ako stĺpov VO, tak aj vlastníkovi električkovej trate dáva DPB nejaké požiadavky, ktorými sa zhovadí verejný priestor. Keby ich neakceptovalo tak čo, odmietne tam DPB jazdiť?
Reakcia na: anbis #202602:
áno to riešenie je fajn, lenže ako vidíš, keďže chcú mať osobitne stĺpy TV a Osvetlenia, tak to karloveské by bolo najvhodnejšie 🙂 už eln kvôli tomu že by ušetrili cca 50% stĺpov nových 🙂 jediná nevýhoda je že by sa museli troška zmeniť sírky náštupíšť, keďže ten stĺp berie troška "jazdného pruhu"
Reakcia na: mark178 #202601:
z hľadiska kombinácie s verejným osvetlením sa mi ako pololaikovi javí najlepšie riešenie ružinovskej radiály od Slovanetu po konečnú - kombinované stožiare pri trati a síce s prevesmi, ale nie 20-metrovými. Škoda, že sa to použilo iba tam, zaujímalo by ma prečo (žeby svetlotechnika)?
Reakcia na: luky133 #202600:
tie sú najlepšie... tie T-čkové stĺpiky 🙂 aspoň neťahajú sa 20 metrové prívesné laná 😃 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.