Vyzerá to tak, že dnes to už bude potrebné naposledy keďže ráno už robili prípravy na asfaltovanie konečne. Takže budúci týždeň už zrejme všetko po starom dokým sa im zase neprepadne druhá časť cesty. ?
Pozeram, ze vodici elektriciek (a autobusov) robia viac pre plynulost MHD ako cely magistrat a DPB dokopy Dnes na ceste z Kramarov na DD dali 2 elektricky prednost (z oboch smerov) autobusu na L32 pri Botanickej, kedze dlho stal v zapche, napriek tomu, ze to malo byt naopak. Naozaj skvely krok od "tramvajakov" ?
Budem sa opakovat:
1) spravme poriadnu prefrenciu MHD, nad elektrickami a cestnymi vozidlami boli uz len vozidla s pravom prednostnej jazdy.
2) vybudujme elektrickovy 'obchvat'
MHD bude o 100% atraktivnejsia a Nemusime vymyslat nesrovnatelne veci.
Je to jednokolajne, ale nevidim dovod preco by tam bolo treba druhu kolaj. Vezmi si ze jednokolajny usek by bol iba Janikov dvor - ZST Rusovce a interval by nemusel byt mensi nez 30 minut, cize imho by to vykrizovat slo.
Lokalnu dopravu netreba zavadzat, skor treba obnovit Rusovce zast. a na navoz bude sluzit 91 (s prisposobenymi CP).
Ono vies, to ci napad vyzera dobre nie je prvorade, dolezite je ci je ten napad realizovatelny. Lebo ja ti tiez mozem slubit to co ti nikto nedokaze splnit.
Inak ak uz sa Petrzalka stavia na dualny rozchod tak OK, dalo by sa uvazovat o vedeni vlakov (Rajka -) Rusovce - Petrzalka (stred) - Namestie SNP - Hlavna stanica - Malacky, za predpokladu ze by sa vyriesilo zapojenie do siete ZSR na hlavnej stanice. Ale tym to hasne, teda mozno este tak usek Podunajske Biskupice - Hlavna stanica ma nejaky potencial pri dobudovani zastavok.
To je este v pohode, nejaky kandidat na starosti Petrzalky ma na billboarde napis "Elektricka az do Viedne". Kde na to chce nabrat peniaze, na co by to bolo dobre a ako to spada do jeho kompetencii uz sice nevysvetluje, ale znie to cool.
Zaujímalo by ma kto zasa povolil uskladnenie lešenia na zastavke Vysoká tak že z prvého vozňa ostáva na vystupovanie max 50 cm z každých dverí ? Ešteže mame ETM aby sme presvedčili ľudí prestúpiť do MHD
Neviem ci rata, ale ak by sa to tahalo ako klasicka elektricka, nebol by sirsi rozchod ani potrebny. 4 kolaje by nemuseli byt po celej dlzke trate, iba v zastavkach, ktore by pre expres linky nemali vyznam (nieco ako dlhsie verzie odstavnych kolaji na Molecovej). Ak sa tam mala zmestit 4 prudova dialnica okolo trate, par kolaji v urcitych usekoch sa tam zmestia lavou zadnou. Na hlavnej stanici alebo na filialke by sa zabezpecil prestup v ramci terminalu na vlakove spoje (pre spojku tram a train trate na hl.st. nezostava miesto, takze sa tam prestupu neda vyhnut).
ZST Petrzalka je z pohladu Petrzalcanov prakticky nezaujimava - je na okraji mestskej casti a sluzi hlavne ako uzol na trase do Rakuska. Vyuzivala by sa teda iba na prestup z Rusoviec do liniek na Novy most (v podstate by tramtrain nahradil linku 191, akurat dostupnost by bola vyrazne horsia).
Klasicku zastavku v Rusovciach tiez v podstate niet kde spravit - trat obec vacsinou obchadza. Najrozumnejsia by bola okolo krizovania s Vyvojovou, ale aj to je az prilis daleko od spadovej oblasti.
Filialka - TWIN CITY cez Karadzicovu? Jedine cez mrtvolu KDI BA, lebo to by znamenalo odobrat po 1 pruhu v kazdom smere pre IAD, co je nepredstavitelne ?
Aj 2.faza petrzalskej elektricky rata s dualnymi rozchodom ? Samozrejme v Rusovciach by bolo treba spravit este 1 zastavku dakde v obci lebo sucasna poloha je uplne na H pre velku cast m.č. 4 kolaje v Petrzke popri chorv.ramene ? Ved na to ani uz nie je miesto, to uz radsej ta otocka 270 stupnova pri Bosakovej, bolo by to rychlejsie a aspon by sa vyuzila ZST Petrzalka viac + samotna nevyuzita trat usek ZST Petrzalka
Aj filialku sa da predlzit Karadzickou na nove planovane TWIN CITY AS MN. Tam by uz premaval TRAMTRAIN ako TRAM,cize ani netreba ist do nejakeho tunelu pod zem. A mohla by sa aj vyuzit stanica " byvala konka". ☺
Nie je trasa Rajka-Rusovce-ZST Petrzalka jednokolaj? Tato trasa by znamenala nutnost dobudovat druhu zeleznicnu kolaj minimalne na useku Rusovce-Petrzalka, zaviest lokalnu dopravu k ZST Rusovce (ktora je pomerne daleko od centra Rusoviec) a vybudovat otocku o 270 stupnov na Einsteinovej v priestore sucasneho zel. priecestia (jedine miesto, ktore este nie je zastavane a je z neho dobry pristup k estakade, co by ale aj tak bola pomerne nestastna odbocka vzhladom na moznosti napojenia na estakadu).
To uz by mozno bolo efektivnejsie predlzit elektrickovu trat po dobudovani 2. etapy z Janikovho dvora do Rusoviec (a odtial to pripadne presmerovat na kolaje a do Rajky) a linku 801 prerobit na lokalku po trase Rajka - Rusovce - Jarovce a spat. Ani co sa rychlosti tyka by to nemuselo byt zle, ak by sa pocas 2. etapy zastavky v Petrzalke vybudovali tak, ze by sa v nich trat rozdelila v kazdom smere na 2 kolaje - na vonkajsej by sa stalo v zastavke, na vnutornej by "expresne" linky zastavkou iba prechadzali a obiehali stojace supravy na klasickej linke.
Tretia kolaj Lamac-DNV by bola zaujimava, ale hrdlom bude aj tak cast Lamac-Hl.st. kvoli Cervenemu mostu a chybajucemu miestu pre 3. tunel.
Neviem teraz ci Sturova ma byt dualny rozchod,ale viem ze to bolo v plane + keby Stefanikova bola obnovena trat pre 1000 aj 1435 tramtrainy. Tak taka S90 na trase Rajka - Rusovce- ZST Petrzalka- niekde pri TPD by vysla na elektrickovu trat cez Stary most, dalej po Sturovej , Stefanikovej na Hlavnu stanicu to uz by slo hadam. Ale dnesna trat zeleznic v meste bieda , bud husta premavka alebo stanica v zone NIKTO.
Áno, taká linka z Rusoviec (alebo aj z Rajky) cez Predmestie do Rače alebo Vajnory by bola super. Ale najprv treba vybudovať tie navrhované zastávky, inak to veľký zmysel mať nebude. A ak sa takéto niečo spustí, nebolo by odveci porozmýšľať o zdvojkoľajení trate do DS (čo plánuje aj RegioJet) a ztrojkoľajení trate do DNV a prípadne aj trate 120 po Pezinok.
ADD2 rozpraval som sa s nim a jeho (jeho teamu) napady nevyzeraju zle. Najviac sa mi pacil TRAMTRAIN z Rusoviec. Lamač by tiez nebol zly, no pri tej frekvencii co je uz tam , by museli ist kolaje navyse..
Ja neviem, ti politicky diletanti rozmyslamu maximalne crevami, urcite nie mozgom. Mesto deklarovalo elektricku ako Nosny System MHD, tak hybaj a urob z dnesnej koliznej, pomalej, barierovej šaliny poriadnu rychlodrahu a potom sa staraj do vlakov!
VP je pocas ETM podla vyjadrenia hovorkyne DPB (asi jediny oficialny zdroj, kde sa to spomina) ekvivalentny jednorazovemu CL, takze bud sa po vyzvani preukazes alebo pokuta.
Pokial ide o tu babu, tak kritika by mohla ist na stranu mesta/DPB za nedostatocnu propagaciu akcie a na spravanie revizorov po vyrieseni pokuty, nie na opravnenost pokuty, kedze ju uznala. Revizor ma kontrolovat CL podla tarify a nie sa pytat, ci cestujuca nie je nahodou vodic, invalidny dochodca, starobny dochodca nad 70, drzitel janskeho plakety, clen NR SR alebo ina osoba s pravom bezplatnej jazdy. Ak osoba nepredlozi listok, dostane pokutu. Baba si jazdu na cierno uznala, tak nie je o com (a zmysel tej akcie naozaj nie je odpustat ciernym pasazierom ich tresty).
Sudruhovia, a preco platila 50€ pokutu? pokial viem, tka podla PP pokial sa dodatocne preukaze ze mala platny listok (v tomto pripade VP) tak plati iba 5€ ako spravcovsky poplatok, nie? Predsa pocas ETM sluzi VP ako PCL na jeden tyzden
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd