Reakcia na: Igorko #20181:
Takéto bedákanie neuznávam. Je to dobrá myšlienka, ktorá je hodna rozpracovania do detailu a vytrvalého presadzovania. V KE sa mi podarilo presadiť viacero vecí, o ktorých som bol presvedčený, že sú neuskutočniteľné. Ak sa niečo dá v Košiciach, tak v Bratislave sa to musí dať bez problémov
.
.
a nebol by mi niekto ochotny vysvetlit, aky je rozdiel medzi kolajovou splietkou a dvojitou spojkou? nie celkom dobre som to z tej diskusie pochopil
Sarko
A kedyže si to išiel košickým KT8? Pred dvoma rokmí? Vedz, že dnes je situácia v KE ohľadne KT-čiek odlišná. Všetky sú obojsmerne prevádzkyschopné a počas posledných výluk sa všetkých 19 každú chvíľu otáčalo. Za normálnych okolností sa KT8D5 otáčajú po každom ubehnutí 10.000 km. Na dvoch KT8 prebieha GO s dosadením NP článku, budúci rok budú nasledovať ďalšie. Budeme mať teda aj v ED vozidlá, ktoré budú vhodné pre prevoz telesne postihnutých ľudí. Bratislava v tomto smere zatiaľ nerobí nič. Alebo je to inak?