Reply on: Z #20168:
Cestujucim TAM vadi skutocne len kvoli drevenym sedadlam. Lenze vseobecne plati, ze ak mas latkove sedadla, musis sa o ne starat. Ved v BA mate urcite aj latkove sedadla (kratke TAMy, I-4XX, reko eliny a trolejbusy TrM), tak mi nehovor, ze "niet sa velmi co cudovat, pretoze po skusenostiach v inych typoch vozidiel, kde su montovane kozene, kozenkove ci tapacirowane sedadla to bolo sice krajne, ale..riesenie...kvoli notorickym nicitelom", lebo vsade inde tie sedadla dokazu udrziavat v prijatelnom stave (no, okrem zilinskych 15TrM). Spytaj sa Majkla, ako hodnoti napr. cistotu MHD v Presove
. Vyhovorka: Nemame peniaze, to sa neda, to by bolo zbytocne, etc...
.
Sarko
A kedyže si to išiel košickým KT8? Pred dvoma rokmí? Vedz, že dnes je situácia v KE ohľadne KT-čiek odlišná. Všetky sú obojsmerne prevádzkyschopné a počas posledných výluk sa všetkých 19 každú chvíľu otáčalo. Za normálnych okolností sa KT8D5 otáčajú po každom ubehnutí 10.000 km. Na dvoch KT8 prebieha GO s dosadením NP článku, budúci rok budú nasledovať ďalšie. Budeme mať teda aj v ED vozidlá, ktoré budú vhodné pre prevoz telesne postihnutých ľudí. Bratislava v tomto smere zatiaľ nerobí nič. Alebo je to inak?