Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #200819:
Wau a kto čím tú mimoriadnu dopravu zabezpečí?
Reakcia na: Ike #200832:
Však ich máš všetky v tom rozhodnutí.
Reakcia na: Mike #200829:
Akého charakteru? Lebo v ich prípade by som nevedel, čo je lepšie... alebo horšie...? Či bzučiace trolejbusy, alebo otrasná stena, ktorá bude vytvárať tôňu.
Neviem, ci niekto spominal - v noci sa menila vonkajsia kolajnica v obluku - Nad Luckami -> Segnerova, ostali tam este nove kolajnice, neviete, co sa ma este opravovat? ?
Je možné niekde reálne podporiť aby rekonštruovaná trať bola v Dubrávke zatrávnena?
Už teraz rekonštruovaný úsek, ktorý končí pred zastavkou Švantnerová pôsobi dosť obťažujúco hlukom na priľahlé byty. Je dosť možné, že nová trať bude na pár rokov ,,tichá,, a potom bude ešte viac hlučná ako súčasne BKV panely. Samozrejme, že údržba bude zas nijaká.
Reakcia na: Ike #200828:
Týpkovia z Bohúňovej mali celkom dosť námietok ?
Hroboňka...
http://www.staremesto.sk/sk/govis/subor/id:6931

btw. Táňu vystriedal na bilboarde Nesrovnal ? už nech je jeseň ?
Reakcia na: kecho #200826:
No z toho som pochopil že práve v tých nočných hodinách...
Reakcia na: TeBeCe #200825:
takže teraz už vieme, kedy vedenie DPB chodí v prostriedkoch MHD 😉
"V nočných hodinách sa spravidla v prostriedkoch MHD alebo na zastávkach MHD vyskytujú neprispôsobiví cestujúci alebo občania pod vplyvom návykovej látky."

Ako je mozne, ze ked to DPB tak dobre vie, tak nie je ziadne upozornenie v zastavkovych CP? ?
Inak, aj toto by si mohli niektoré združenia už konečne zapamätať:

"V rámci širších územných vzťahov má veľký význam pre región BAUM pripravovaný projekt TEN T. V čase spracovania zadania k vypracovaniu tejto štúdie bola aktuálna idea trasovania medzinárodného rýchlostného železničného prepojenia TEN T do Bratislavy, vedená v úseku Viedeň – Bratislava južnou trasou cez Petržalku, popod Dunaj na hlavnú žel.stanicu Bratislava. V súčasnosti sa s južnou trasou neuvažuje, schválená a rakúskou stranou pripravovaná do realizácie je severná trasa."
Reakcia na: diwi #200820:
Hmm... v bývalej trase je spojenie nerealizovateľné kvôli výstavbe vo Wolfsthali a preto sa navrhuje alternatívne zaústenie do žst. Petržalka?
Reakcia na: Mike #200821:
ved to je jasne, to bolo postnute sem s nadsazkou
Reakcia na: diwi #200820:
Tento Baum je iba ďalší projekt do šuflíka.. ak sa aj nejaké kvapky zrealizujú, tak pressburgerbahn to isto nebude...
a predsa Pressburgerbahn mozno bude ?
"
navrhované lokálne prepojenia železničnej siete – železničná doprava v regióne BAUM bude
perspektívne využívaná ako prímestská doprava spájajúca celý región. V budúcnosti je
potrebné zvážiť obnovu železničného prepojenia Bratislava - Wolfsthal, ktoré je v bývalej trase
nerealizovateľné kvôli existujúcej zástavbe vo Wolfsthale, preto je navrhnuté alternatívne
riešenie zaústené do stanice Petržalka,
"


http://www.projekt-baum.eu/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=700028&id_dokumenty=1185

strana 27
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/presmerovanie-premavky-na-botanickej-ul/

"na konečnú Molecova, ktorá sa stala priebežnou konečnou (cestujúci nemusia vystúpiť)"...to je zaujimave...doteraz bola priebeznou stale, tety od stola nevedia o com pisu. Pri tych meskaniach co teraz nabera sa priebeznou (neplanovane) stalo skor CSU...

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/doprava-pocas-festivalu-divoka-voda-2014/

keby tak vedeli, ze tu mimoriadnu dopravu nezabezpecuje DPB ? ?
Reakcia na: Mike #200816:
A malo význam robiť linku 64? Viem, že vznikla kvôli eurofondom...
Reakcia na: Mike #200816:
A ešte "V rannej špičke trvá cesta desiatky minút." a tým čo cestujú z Dúbravky, Dlhých Dielov, Devínskej, Ružinova, Vrakune.. trvá akože do 9 minút? A po ďalšie: kam sa dôchodcovia ponáhľajú? A prečo cestujú v rannej špičke, kedy sú spoje najplnšie?
Reakcia na: Ike #200815:
"Ak sa chcú obyvatelia dostať na Hlavnú stanicu respektíve do centra mesta, musia prestúpiť na linku 64 a následne použiť linku 32. V rannej špičke trvá cesta desiatky minút."

Hlavná stanica je najnovšie už aj centrum mesta? Do centra mesta sa dá dostať 41tkou s JEDNÝM prestupom na Búdkovej na hrane na 203/207 - na Hodžovo nám.

"Po informácii, že na Lovinského ulici na jeseň pribudne pobočka Slovenskej pošty, máme tak pre obyvateľov tejto lokality ďalšiu dobrú správu,“ uviedla starostka mestskej časti Táňa Rosová."

Aha takže poštu budú mať na Lovinského - jeden významný dôvod pre dôchodcov cestovať "na hlavnú stanicu a do centra mesta" ZANIKNE.

A ešte by ma zaujímalo, či pani Rosová rokovala s Magistrátom, ktorý si tie vozokilometre objednáva a reálne aj platí, alebo sa dohodla iba s dopravcom, ktorý "si aj tak spraví po svojom".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.