Reakcia na: Mike #200790:
So všetkým v tvojom príspevku sa viem stotožniť. Otázka spočíva ale v tom, že čo sa tým zmení oproti súčasnému stavu ? Okrem toho, že DPB bude mať výhovorku načo kupoval hračkárske trolejbusy ? Inak Rosová si robí čistú politickú kampaň. 41 zrušili pred 2 rokmi, obnovia ju na jeseň. Kedyže to sú komunálne voľby? Aha na jeseň. No a z čista-jasna sa presne oproti zastávke Hroboňova nachádza politická reklama ? Tánička v celej svojej kráse. Aby prestupujúci nezabudli, koho voliť ?
Mimochodom, ak si odmyslíme ten prestup na 64/41, tak 64 je jedna z najlepších liniek v meste.
Ike
Druhou blbosťou je, že takto riešený spoj bude stáť v 4 zápach naraz ?. Ako príklad udávam rannú špičku:
Okrem súčasného zdržania na Hodžovom námestí a na Palisádoch pribudne dosť podstatná zápcha na Pražskej smer HLST, kde nie je Buspruh.
Po tretie, lepší interval spôsobí, že ponuka výrazne predbehne dopyt a vozy budú voziť vzduch. Cestujem 64 a všímam si ? Ten spoj je najvyťaženejší na úseku Račianske mýto - Trnavské mýto ?