Suhlasim ze prenasanie meskani problemom je. Avsak pri 64+41 by to nebolo ovela lepsie (Sancova, pricom podotykam ze na Budkovej by nemohla byt ani len vyrovnavacka).
DPB pôvodne plánoval na "duobusy" trasu 64 Jelačičova - Hroboňova - Drotárska - Búdkova.
- Podľa mňa je logické (a očakávateľné), že už keď väčšina tých zo 41 prestupujú na 64 už si zvykli na to, že ich to dovezie na Račko, Trnko (tržnica), k vchodu do Centrálu - obchodné centrum!. A verím tomu, že teraz by pindali keby sa im vrátila iba 41 na stanicu a 64 by sa zrušila...
- Ale Rosová im vybavila spoj na hl.st, budiž...
- A teraz: z Pražskej na hl.st drôty nevedú. Takže 41 s "duobusmi" by išla z Hl. St na diesel, na SAV alebo Pražskej by nahodila palice a od Hrobonky hore by išla zasa na diesel... nič moc riešenie, lebo
-> 30 Tr nie je duobus, ale ten motor je opäť iba pomocný pohon, čiže nech sa používa čo najmenej.. Videli sme aký dopad na 25Trky malo keď nebola zatrolejovaná Molecka a každých 30 min ten motor štartovali aby potom bežal 6 min +-. No a tu by sa štartoval ešte častejšie... a za deň 60 takýchto naštartovaní a vypnutí po pár minútach.. to sa dá podľa mňa tak s autom, ale s pomocným pohonom?
- okrem toho, v smere od Drotárskej sa na Búdkovej 12m voz neotočí.. Jedine že by na výstupišti nestála 203, teda by tam mala iba minimálny vyrovnávací čas, čo by išlo na úkor presnosti...Ale pokiaľ tam vždy nejaká 203 stojí, akože je to väčšinu času, tak sa tam sólo neotočí... a kde potom? na Červenom kríži v križovatke? alebo na šulekovej? alebo bude na tej Búdkovej cúvaním?
- preto sa núka logické spojenie s 203... samozrejme nie každá 203 by išla na 41, ale každá druhá... to by bolo intervalovo ok.. a okrem toho by sa zabezpečilo, že od vypnutia pomocného motoru do jeho opätovného naštartovania by uplynulo minimálne 50 min a teda by bežal oveľa menej.. A okrem toho, časť ľudí z oblasti Drotárskej ide na 41 na Búdkovu a tam prestupuje na 203/207.. takže priamym spojom na tento smer by toto spojenie získalo na atraktivite, čím by sa Drotárskej ulahodilo
Za normálnych okolností s Tebou súhlasím, ale takáto 203 bude grandiózna blbosť. Sám dobre vieš, že na dlhých trasách sa prenáša meškanie.
Druhou blbosťou je, že takto riešený spoj bude stáť v 4 zápach naraz ?. Ako príklad udávam rannú špičku:
Okrem súčasného zdržania na Hodžovom námestí a na Palisádoch pribudne dosť podstatná zápcha na Pražskej smer HLST, kde nie je Buspruh.
Po tretie, lepší interval spôsobí, že ponuka výrazne predbehne dopyt a vozy budú voziť vzduch. Cestujem 64 a všímam si ? Ten spoj je najvyťaženejší na úseku Račianske mýto - Trnavské mýto ?
"Opravy stoja DPB desiatky tisíce EUR mesačne," http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/policii-sa-podarilo-zadrzat-vandala/ dobre aj ja sa občas pomýlim, ale snáď na stránke DPB, a FB DPB by to mohlo byť s čo najmenším počtom preklepov, lebo keď čítam ich FB tak mám pocit že to pani V. písala z mobilného telefónu, pretože je v každej druhej vete preklep.
tak nech tu 203 spravia aspon poriadne ! ked uz je tak blizko z HS na Kolibu a Vlarska stale neni dokoncena, tak pekne trasa Koliba-Budkova-Drotarska-Hrobonova-Sokolska-HlSt-otocit sa-Prazska-Stromova-Bardosova-Koliba a moze sa tych 15 duobusov tocit stale dokola v oboch smeroch, nech sa vyuziju ?
Tak ale sucasne riesenie naozaj bolo fail. Nejde o to aby nieco slo priamp na stanicu, ale do nejakejp prestupndho uzla. Nie do stredu nicoho na Hrobonke.
Riesit to 203kou je dobre riesenie, sam som to navrhoval, riesi aj problematicke obracanie 41 na Budkovej a bude znamenat aj lepsie intervaly.
203 a duobusy? To chcú spraviť akú linku prosím Vás? Z Búdkovej to bude pokračovať cez Hroboňku na Sokolskú a HLST? Nebolo by jednoduchšie zrušiť 64 a obnoviť 41 s duobusmi?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA