Napadli ma dve otazky?
- Bude mat vodic vlastne dvere?
- Stredny clanok je kratky z technologickeho hladiska (rozlozenie zatazenia, pevnost, profil,...) alebo z dovodu, ze musi byt elektricka do XYm? Ci by siel spravit dlhsi s dvomi dverami.
K tým Kramárom len toľko - podrobne tú genézu nepoznám, ale stručne - dnešné Kramáre mali byť provizórnym riešením - myslím na 25 rokov do času, kým nebudú vybudované Rázsochy (ktoré sa po tých cca 25 rokoch aj naozaj začali stavať). Takúto info mám z nejakého pred1989 urbanistického časopisu, snáď z Projektu.
1; Ako je možné, že hasičská stanica sa nachádza pri zastávke "Agátová" odkiaľ musia ísť plne naložené hasičské autá do pomerne veľkého kopca? Po rovine by išli rýchlejšie.. V smere do DNV a Záhorskej Bystrice výjazd komplikuje jednosmerný tunelík...
2; Prečo vznikol najväčší nemocničný komplex na Slovensku v kopcovitom teréne? V chladnejších zimách so snehom / ľadom je tam sťažený prístup pre sanitky, ale aj pre vozidlá MHD. Nie raz už boli Kramáre aj bez obsluhy MHD..
Včera som si všimol, že na www.cp.sk sa pri vyhľadaní spojenia pri Slovak Lines znova po rokoch zobrazuje aj cestovné. Je to od 1. 5. 2014 alebo skôr? Ešte keby tam bola uvedená aj cena s použitím dopravnej karty, bolo by to ešte lepšie. Spolu s uvádzaním čísiel nástupišť aj v menších mestách (Šamorín a Senec) v roku 2013 to vnímam veľmi pozitívne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
anbis