No vidim ze som v predoslom svojom prispevku niektore veci napisal nie celkom jasne, takze ich upresnim:
vyrazom 'smer','cez' a pod. rozumie maloktory turista (povodne som napisal: 'rozumie im malokto')
Skutocne ma rozculuje ked vidim BUSE ktoremu rozumie len miestnych pomerov znaly clovek... to je potom o nicom.
Na zaver len doplnim ze si myslim ze funkcia BUSE teplomerov sa da velmi dobre zastupit informaciou podavanou na vnutornom displayi. Ale je to len moj nazor.
vyrazom 'smer','cez' a pod. rozumie maloktory turista (povodne som napisal: 'rozumie im malokto')
Skutocne ma rozculuje ked vidim BUSE ktoremu rozumie len miestnych pomerov znaly clovek... to je potom o nicom.
Na zaver len doplnim ze si myslim ze funkcia BUSE teplomerov sa da velmi dobre zastupit informaciou podavanou na vnutornom displayi. Ale je to len moj nazor.
Sarko
Informacie z vyroby vsak hovoria o zjednoteni a teda o spolocnej vyrobe tak pre Ceskoslovensko, ako aj pre ZSSR. CKD bolo postavene pred hotovu vec a vidiac bezvychodiskovost situacie sa v roku 1982 zmohli len na vyrobu jednej serie, ktora vychadzala z T3 vyrabanych pre ZSSR, pretoze ZSSR bol hlavnym odberatelom.
Vtedajsie platne CSN predsa nesplnali ani dalsie serie, presnejsie modifikacie, ktore boli vyrabane v rokoch 1983, 1985, 1986 a 1987. Da sa povedat, ze tie splnala az posledna modifikovana seria z roku 1989, kde sa konecne nainstalovali aj odpojovace.
To, ze prva seria z roku 1982 ma usporiadanie sedadiel 2+1 a ostatne nie, predsa nemoze zvadzat k oznacovaniu za T3SU. Ako som uz uviedol v KE fore, tento jediny argument povazujem za nedostatocny.
Domace dopravne podniky predsa protestovali a pozadovali upravy podla povodnych zvyklosti, preto sa dalsie serie do roku 1989 postupne upravovali.
Exportne serie T3SU a neskor T3SUCS boli od roku 1972 dodavane so zasuvkami pre prenos 600V na streche (na laminatovych celach vpredu i vzadu), s pridavnymi zasuvkami pomocnych obvodov do riadeneho vozidla (vedla zasuvky mnohoclenneho riadenia a vedla vyklopneho krytu od zasuvky mnohoclenneho riadenia), madla na schodoch vo vsetkych troch dverach (neuvazovalo s prevozom kocika, preto sa montovalo trojsedadlo na zadnej plosine) a napokon rozdiely v elektrickej vyzbroji. Toto vsetko su protiargumenty a dodavky pre domaci trh taketo prevedenie predsa nikdy nemali.