Do autobusu nastupovalo veľa ľudí, zdržiavala ma jedna nevládna pani, ktorej dlho trvalo, kým sa dostala dnu,“ začína svoje rozprávanie tehotná Jana a pokračuje:
tvrdí, že šofér, ktorý sa nepozeral do spätného zrkadla, zatvoril pri nastupovaní zadné dvere
no v prvom rade by ľudia ktorí su nevládni nemali nastupovať zadnými dverami alebo do zadného vozňa električky to je kameň úrazu a ta pani čo ju udajne pricvikol tiež keby nenastupovala za tou nevládnou pani zadnými dverami ale použila by napr stredne minimalizovala by riziko že ostane zatvorená medzi dverami
Na Facebooku vznikla nová tematická stránka o Vianočnej električke v Bratislave na ktorej nájdete rôzne fotografie a zaujímavosti z jej premávky. Zároveň tam však nájdete aj informácie o premávke vianočných električiek v okolitých európskych mestách. Stačí kliknúť na www.facebook.com/vianocnaelektricka a dozviete sa viac.
No jazdia tam citelisy a ikarusy.. na niektorých citelisoch znie iba počas zatávrania dverí, čo býva zvyčajne menej. Ale na ikarusoch (ktorý je na ilustračnom obrázku) môže znieť ľubovolne dlho.
Naučená odpoveď o 7 sekundách je z predchádzajúcej sťažnosti na konanie vodiča trolejbusu.. u 14 a 15triek sa to automaticky nastavuje na 7 sekúnd... ?
Výstražné signalizačné znamenie „Nenastupovať“ znie 7 sekúnd. „Počas tohto času cestujúci nemajú nastupovať, nakoľko sa už dvere zatvárajú a vodič kontroluje situáciu na ceste,“ uviedla hovorkyňa DPB Adriana Volfová.
Toto snáď nemôžu myslieť vážne? Akože vodič nemá povinnosť skontrolovať situáciu okolo dverí pred pohnutím sa? ?
Na linke 5 sú K2(S) cez víkend v úseku Obchodná - Dúbravka úplne postačujúce. Keď tam boli 2xT6 tak vozila velké nič. Jediný úsek kde je niekedy plná je od Molecovej po Kapucínsku pokiaľ vychytí príchod 33ky a aj to si vačšina radšej na Molecke vyčká na linku 4 či 9 (pozor nehovorím o Račianskom úseku trate). Zato taká 4ka tá chodí riadne preplnená, či je víkend, ranná či poobedná špička je to jedno. Je to najvyťaženejšia el. linka v meste (a nie linka 5 ako je to populárne na tejto stránke). Linka 5 na Karloveskej radiále patrí spolu s linkou 6 k tým najmenej vyťaženým.
A neodpustím si ešte jednu poznámku: každý deň cestujem z/do KV, ale linku 6 som ešte nikdy nevidel preplnenú. Zato cez víkend aspoň v čase 9-20h by sa hodila aby aspoň trocha odbremenila najvyťaženejšiu el.linku č.4
Keby len v iných mestách... aj na Záhradníckej sa to dalo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pato922
tvrdí, že šofér, ktorý sa nepozeral do spätného zrkadla, zatvoril pri nastupovaní zadné dvere
no v prvom rade by ľudia ktorí su nevládni nemali nastupovať zadnými dverami alebo do zadného vozňa električky to je kameň úrazu a ta pani čo ju udajne pricvikol tiež keby nenastupovala za tou nevládnou pani zadnými dverami ale použila by napr stredne minimalizovala by riziko že ostane zatvorená medzi dverami