Reakcia na: Marek1978 #195537:
To je už zmenené. Konečná bude hneď za Bosákovou. Preto nechapem ako na novom useku maju byť 3 zastávky. Jedine ak Šafko, Viedenská a konečná - Bosákova. Alebo sa ráta už aj s tou "rezervnou -výhľadovou" kde má byť prestup na vlak niekde nad Einsteinovou? (nad žel. traťou) podľa požiadaviek M. Kuglu a spol?
Danny
Rád by som sa dopredu spýtal miestne dobre znalých (najmä obyvateľov Vrakune a P. Biskupíc), či sa nejak upravoval poobedný internal "zelenej" na križovatke Svornosti, odbočujúc na Popradskú, smerom na Vrakuňskú? Pýtam sa to preto, lebo sa chystám napísať na dopravný inšpektorát / odkazprestarostu.sk podnet na zmenu dĺžky zelenej vlny v smere Svornosti - Vrakuňská, v poobedných časoch (cca 16:00 - 19:00) formou predĺženia intervalu zelenej na DVOJNÁSOBOK (opačný smer je oveľa menej vyťažený). Ja viem, že je tam aj ďalšia križovatka pri OMV.
Teda podotázka znie, akým štýlom je riadená predmetná križovatka? Či pevne stanoveným intervalom alebo dynamicky podľa operatívneho sledovania (alebo ako sa to volá). Ak je aj riadená dynamicky, nie som si istý, či systém "dokáže" rozlíšiť, že v smere od Rovinky čaká len pár aut - ktorým následne systém "dá" zelenú zbytočne skoro a tým znemožní plynulosť poobedne nosného smeru z centra.
Vďaka za odpovede.