Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #195493:
"Vlaky by na hlavnú stanicu mohli chodiť v polhodinových intervaloch"❗
Uverim az ked uvidim, ale zeby vazne niekoho osvietilo?
Reakcia na: 810zssk #195489:
R14, ti snivaju o vlaku nie? ?
Reakcia na: mrkvakj #195487:
Môzeme byť radi ak sa niekedy dočkáme ku 155
Reakcia na: AAA #195486:
Ja co som napisal spät neberem ?
Reakcia na: mrkvakj #195487:
Kto to bude platit a este dolezitejsie: kto by tym cestoval?
Reakcia na: AAA #195486:
Inak vnutorne dopytove tlacidla mozu byt, ale boli tam nejake doplnujuce podmienky od DU. Ktore ak SOR splni, mozu byt.
teraz ako pozerám tie volby do VUC a kandidátov, a ich pripomienky okolo ZŠT Filiálka a celkovo okolo kolajovej dopravy v BA ma napadlo:
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV
Reakcia na: Error 0x007 #195485:
Aha, teraz som si všimol, že hovoríš o fotobunke, tak to neviem. Najprv som myslel, že myslíš dopytové tlačidlá na dverách zvnútra, takže čo som napísal beriem späť.
Reakcia na: AAA #195484:
Tomu hovorim vozidla na urovni 21. storocia ?
Reakcia na: Error 0x007 #195480:
T-busy 30 a 31 Tr ju nemajú schválenú, teda nebude.
Reakcia na: MatejBA #195482:
dík
Dobrý Deň, neviete náhodou ako vyzeral cp vlakovej linky 155

dakujem
?
K novym troflom:

Maju byt v 30/31Tr na dverach namontovane fotobunky? Som sa hrabal v 285 stran dlhej zmluve a nespominam si zmienku o fotobunkach... Mali by byt v kazdom vozidle co sa doda...
Dnes rano na 88 z odchodom 6:00 z AS (poradie ani e. č. som nezachytil) sofer pekne kotlil, celu trasu mal nadbeh 1 minutu, od Lachovej mal k dobru dve minuty, na Halovej zase jednu... Raz chlapik na Vrakose mal na Halovej nadbeh 4 min...
Keby sa tu zaviedol system ze by na zastavkach bol vylepeny v spicke iba interval, mam taky pocit ze niektory vodici by sa z radostou snazili dobehnut poradie pred nimi...
Problém električiek je, že chodia cez KV. Tým pádom nie je možné hovoriť o nich ako o konkurencii k linke 34 (cestujúci z KV nemusia chodiť cez Dúbravku). Ďalšia vec sú nedomyslené prestupy, hlavne ak niekto cestuje smer Zimný štadión a ďalej. Predtým sa dalo prestupovať na NFL na linky 61,63,74,204. Teraz treba prestúpiť buď na Patrónke (63) alebo na Sokolskej (204). Ale často sa stáva, že človek stojací na Sokolskej len vidí 63-ku prefrčať okolo.
Reakcia na: Valec #195464:
Máš pocit, že "u vás" sa už T3 nenasadzujú ? ?
Reakcia na: Tedomík #195454:
To je samozrejme pekelný žvást, lebo okrem tých dvoch reaktivivaných kúskov sú na posilové spoje BEŽNE nasadzované dve trojice T4D
Reakcia na: albert.BKV.zrt #195471:
A koho bude cez víkendy voziť do Ružinova a Vrakune, keď tam aj sólo voz s 30-min. intervalom býva obsadený tak na 30%?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.