Reakcia na: Andreas.Papak #193487:
A možno sa aj snaží a nedá sa... čo keď tá križovatka ide v dynamickom režime a vždy tie svetlá vychádzajú ináč? A maximálna rýchlosť na električkových tratiach je 50 kmh.. neoficiálne sa toleruje 55 kmh, viac ten vodič nemá dôvod ísť ani keby mal aké meškanie a všetkým by poodchádzali posledné vlaky busy a lietadlá domov. A po ďalšie, čo ak mešká naPPA Control minútu, na Zátiší už trebars dve, ale na Americkom nám. (napr.) je načas a na Botanickej záhrade už minútu v náskoku?
Mike
Niekto na divízií autobusy potom rozhodol, že na rozdiel od dovtedajšej dlhoročnej praxe sa po preradení vozidla nezmení jeho evidenčné číslo úplne, ale ostane pôvodné a zaňho sa dolepí piata číslica podľa prevádzky, kde dané vozidlo skončilo (1 - tzv. "prvá kolóna - voz. Trnávka a 2 - Jurajov Dvor (2. kolóna).. Ako to už v DPB býva, toto piate číslo sa začalo lepiť nie len na preradené vozy (ale ani zďaleka nie všetky), ale aj na vozy ktoré ostali na svojej prevádzke.. pričom petržalským vozidlám sa toto vyhlo...
Po čase sa s dolepovaním 5tej číslice chvalabohu prestalo...