Aha, takže nie pobavenie nad gramatickou chybou ale nad tým, čomu si neporozumel ? .
No, veľmi výživná diskusia posledné tri strany. Pre objasnenie - ani ja nie som nadšený z tých 30T ale tie technické nezmysly, čo tu natliapal Ámos z nenávisti ku všetkému českému a odborné posudky nezletilých šotúšov sú fakt dobré.
Keby si vedel, aké problémy mali na začiatku svojho života T3 alebo čokoľvek iné... Krásne si sa rozhodol už vopred a teraz svoje rozhodnutia ex post obhajuješ za pomoci príšernej technickej diletancie.
Tri hnané podvozky zo štyroch, adhézna hmotnosť 70%, maximálne stúpanie 70 promile. Kde je aká otázka? Inak dalo by sa to spraviť aj plně adhézne, ale nebolo to v zadaní.
opatovna homologizacia bude asi potrebna ale rychlejsie sa s tym bude chodit hned ked bude mat mesto a hlavne DPB rozumne vedenie (nie elektricke ani telefonicke)
No, to uz je lepsie, ale zas ked sa to raz schvali na 65, nebude pre 75 nutne znovu to potom homologizovat? Ak by sa raz rozhodli s tym chodit rychlejsie?
Konštrukčná rýchlosť je 75 km/h 65tka je len SW obmedzenie viď. zmluva ale stále to nie je 80
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023