Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #192501:
Ty keď budeš na dôchodku o paličke tak vtedy možno v Ba budú električky jazdiť 80 kmh (zatiaľ čo v Nemecku už budú namiesto MHD ľudia bežne používať teleport...)
Reakcia na: 810zssk #192501:
forcity su stavane tusim na 100 nie? mozno ked to nejak schvalia tak aj tieto budu moct
Reakcia na: 810zssk #192501:
urcite? na 80?
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/tramvaje-forcity-maji-dalsi-problem-vadne-brzdy-748199
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/tramvaje-15t-maji-problemy-s-koly-musi-se-vymenovat-741947#article-discussion
http://www.zelpage.cz/zpravy/8069

a take problemy ako s vodou ci snehom... (Problém s tramvajemi 15T ve sněhu potvrdil pracovník dopravního podniku. Podle výrobce tramvají Škody Transportation jsou tramvaje schopné zvládnout šest centimetrů sněhu a tři centimetry vody.)
Dufam, ze DPB nezacne vyradovat T3 aby ich mohli nahradit ked z 15 suprav bude stat na stojanke 12!
Kupuje sa paskvil a tak to aj v uliciach dopadne.
Ámos:
Co je myšleno tou kvalitou? Design nebo technika? 52 míst na sezení není moc, ale u obousměrných tramvají se víc sedaček prostě nevejde.
Reakcia na: Mike #192497:
Tie elektricky nekupujeme na 1 rok 😉 ja by som naopak radsej videl rychlost 80 km/h.
Podľa toho obrázku to vyzerá na podvozky umiestnené viac vpredu (v porovnaní s 26 či 28T) a ich riešenie je podobné tomu ako pri ForCity (otočné, pokiaľ sa nemýlim)..
Reakcia na: Mike #192494:
Je mi z toho na grc. Bratislava premeskala sancu mat kvalitne elektricky.
Reakcia na: Sommelier #192495:
Ja mám otázku že načo je tam tá prevádzková rýchlosť 65 kmh, keď máme v celej sieti v max 50kmh.. ? ..snad aspon Stary most - Bosakova by mohla byt na 60 kmh?
Reakcia na: Sommelier #192495:
Do par hodin snad bude nahodena zmluva na webe, takze vsetko sa dozvieme.
Reakcia na: Mike #192494:
2 či 3 hnané podvozky, to je otázka..
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/dopravny-podnik-bratislava-dnes-podpisal-zmluvu-o-dodavke-novych-obojsmernych-elektriciek/

Základné technické parametre električiek 30 T: obojsmerná, dĺžka električky: 32,5 m, nízkopodlažnosť: 89 %, rozchod: 1000 mm, max. prevádzková rýchlosť: 65 km/h, obsaditeľnosť: 242 (z toho sediacich cestujúcich: 52)
Reakcia na: 810zssk #192491:
100 ľudí 100 chutí
Reakcia na: Pieter #192489:
A k poslednej vete: Fakt si mimo.
Reakcia na: Pieter #192489:
Naraznik je grc mozno podla teba, podla mna to vyzera super.
Reakcia na: TeBeCe #192487:
No este som zvedavy na jednosmerne. Vyzera to na ineho vyrobcu, kedze to nepodpisali naraz.
Reakcia na: Mike #192485:
Och , ďakujem konečne niekto na normálnu debatu a nie hneď tu "plakanie" jaký som nevzdelaný a neviem čo 🙂

Vidím že si pochopil o čo mi šlo 🙂 . Ten nárazník je proste grc . Určite sa bude dať inak vyrieši no uvidíme 🙂 . Pokiaľ to bude plnohodnotný kvalitovo Siemens tak niet o čom . To je proste jasné 🙂 .
Len nech to nieje jak s Sorkami proste že keď prišli do BA z Poľska a ( nepamätám druhú krajinu , buď CZ/HUN) tak mali najazdené 15000Km . Sor je schopný všetkého . Historky ako chodia SORy do česka do dielní po vlastnej osi keď sa náhodou zlomý rám alebo že tu jazdia sory 3-4 serii pri ktorých nesedia diely v rámci 1 série počúvam bežne 🙂


Narážam len na to že : Siemens kvalitovo je veľmi dobrý ALE . Vieme kto ho dodá a poznáme kvality danej firmy 🙂
Reakcia na: TeBeCe #192487:
Nízkopodlažnosť 89%?!
Zeby SOR nenapadne zacal vyrabat elektricky? http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:71-623_in_Ufa.jpg (pocet dveri) ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.