Ty keď budeš na dôchodku o paličke tak vtedy možno v Ba budú električky jazdiť 80 kmh (zatiaľ čo v Nemecku už budú namiesto MHD ľudia bežne používať teleport...)
a take problemy ako s vodou ci snehom... (Problém s tramvajemi 15T ve sněhu potvrdil pracovník dopravního podniku. Podle výrobce tramvají Škody Transportation jsou tramvaje schopné zvládnout šest centimetrů sněhu a tři centimetry vody.)
Dufam, ze DPB nezacne vyradovat T3 aby ich mohli nahradit ked z 15 suprav bude stat na stojanke 12!
Kupuje sa paskvil a tak to aj v uliciach dopadne.
Podľa toho obrázku to vyzerá na podvozky umiestnené viac vpredu (v porovnaní s 26 či 28T) a ich riešenie je podobné tomu ako pri ForCity (otočné, pokiaľ sa nemýlim)..
Ja mám otázku že načo je tam tá prevádzková rýchlosť 65 kmh, keď máme v celej sieti v max 50kmh.. ? ..snad aspon Stary most - Bosakova by mohla byt na 60 kmh?
Základné technické parametre električiek 30 T: obojsmerná, dĺžka električky: 32,5 m, nízkopodlažnosť: 89 %, rozchod: 1000 mm, max. prevádzková rýchlosť: 65 km/h, obsaditeľnosť: 242 (z toho sediacich cestujúcich: 52)
Och , ďakujem konečne niekto na normálnu debatu a nie hneď tu "plakanie" jaký som nevzdelaný a neviem čo
Vidím že si pochopil o čo mi šlo . Ten nárazník je proste grc . Určite sa bude dať inak vyrieši no uvidíme . Pokiaľ to bude plnohodnotný kvalitovo Siemens tak niet o čom . To je proste jasné .
Len nech to nieje jak s Sorkami proste že keď prišli do BA z Poľska a ( nepamätám druhú krajinu , buď CZ/HUN) tak mali najazdené 15000Km . Sor je schopný všetkého . Historky ako chodia SORy do česka do dielní po vlastnej osi keď sa náhodou zlomý rám alebo že tu jazdia sory 3-4 serii pri ktorých nesedia diely v rámci 1 série počúvam bežne
Narážam len na to že : Siemens kvalitovo je veľmi dobrý ALE . Vieme kto ho dodá a poznáme kvality danej firmy
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
Co je myšleno tou kvalitou? Design nebo technika? 52 míst na sezení není moc, ale u obousměrných tramvají se víc sedaček prostě nevejde.