http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/dopravny-podnik-bratislava-dnes-podpisal-zmluvu-o-dodavke-novych-obojsmernych-elektriciek/
Základné technické parametre električiek 30 T: obojsmerná, dĺžka električky: 32,5 m, nízkopodlažnosť: 89 %, rozchod: 1000 mm, max. prevádzková rýchlosť: 65 km/h, obsaditeľnosť: 242 (z toho sediacich cestujúcich: 52)
Základné technické parametre električiek 30 T: obojsmerná, dĺžka električky: 32,5 m, nízkopodlažnosť: 89 %, rozchod: 1000 mm, max. prevádzková rýchlosť: 65 km/h, obsaditeľnosť: 242 (z toho sediacich cestujúcich: 52)
Pieter
Vidím že si pochopil o čo mi šlo
Len nech to nieje jak s Sorkami proste že keď prišli do BA z Poľska a ( nepamätám druhú krajinu , buď CZ/HUN) tak mali najazdené 15000Km . Sor je schopný všetkého . Historky ako chodia SORy do česka do dielní po vlastnej osi keď sa náhodou zlomý rám alebo že tu jazdia sory 3-4 serii pri ktorých nesedia diely v rámci 1 série počúvam bežne
Narážam len na to že : Siemens kvalitovo je veľmi dobrý ALE . Vieme kto ho dodá a poznáme kvality danej firmy