Dovolte aj mne, aby som sa vyjadril k teme "co by ste ako prve zmenili v DPB".
Moja odpoved - zamestnancov. Z vodicov by som vyhodil dobru polovicu (take tie typky, ktore su schopne povedat "ja nie som informator, ja som vodic" alebo maju podobne kydy na pasazierov...) a ostatnych zamestnancov by som vyhodil VSETKYCH. Vedenie, uradnikov, upratovacky, vrcharov, tratovakov, udrzbu... Ved ked som v BA a divam sa na to, co to tam mate, tak mam dojem, ze prislusne profesie nerobia vobec nic. Tak naco im platit mzdu?
Moja odpoved - zamestnancov. Z vodicov by som vyhodil dobru polovicu (take tie typky, ktore su schopne povedat "ja nie som informator, ja som vodic" alebo maju podobne kydy na pasazierov...) a ostatnych zamestnancov by som vyhodil VSETKYCH. Vedenie, uradnikov, upratovacky, vrcharov, tratovakov, udrzbu... Ved ked som v BA a divam sa na to, co to tam mate, tak mam dojem, ze prislusne profesie nerobia vobec nic. Tak naco im platit mzdu?
Igorko
1) Prečo DP sústavne ignoruje elektromotoricky stavané výhybky?
2) Prečo DP ignoruje elektricky stavané kríže?
3) Prečo DP ignoruje výhybky fy. ELEKTROLINE, keď sú spoľahlivejšie, tichšie, rýchlejšie a menej náročné na údržbu než ESKO?
4) Aký účel plní tá pevná svorka v prostriedku tej stopy z otočky do mesta?
5) Prečo je priama stopa od HROBUSTova do centra nepriama a tak cikcakoidná, že bude problém tam prísť do presunutej zastávky s klasickými zberačmi rýchlosťou 20 km/h?
6) Prečo sa nemohlo zachovať pôvodné usporiadanie otočky s novými armatúrami?
7) Prečo je tých kosoštvorcových oblúkových pseudofrancúzskych svoriek asi 3 ks a nie trebárs už celá otočka?
Netušíš?
I.