Z:
1. Na zeleznici mas moznost sa opytat sprievodcu, v MHD* ho supluje vodic.
2. Preco by podanie infotmacie trvalo dlho? Odpovede by boli asi taketo: "Ano", "Dvestojednotka", "To je jedno", "Nie", "Neviem, zavolajte prosim na infolinku", "Dve zastavky so mnou, potom prestupite na osemdesiatdvojku.". Zatial sa nepamatam na otazku rozsiahlejsiu ako jedna, max. dve vety.
3. V Bratislave nie je moc informacii na zastavkach, a na vozidle uz vobec nic.
* Slovom MHD nemyslim bratislavsku MHD, lebo toto co tu je sa MHD neda nazvat.
1. Na zeleznici mas moznost sa opytat sprievodcu, v MHD* ho supluje vodic.
2. Preco by podanie infotmacie trvalo dlho? Odpovede by boli asi taketo: "Ano", "Dvestojednotka", "To je jedno", "Nie", "Neviem, zavolajte prosim na infolinku", "Dve zastavky so mnou, potom prestupite na osemdesiatdvojku.". Zatial sa nepamatam na otazku rozsiahlejsiu ako jedna, max. dve vety.
3. V Bratislave nie je moc informacii na zastavkach, a na vozidle uz vobec nic.
* Slovom MHD nemyslim bratislavsku MHD, lebo toto co tu je sa MHD neda nazvat.

Igorko
1) Prečo DP sústavne ignoruje elektromotoricky stavané výhybky?
2) Prečo DP ignoruje elektricky stavané kríže?
3) Prečo DP ignoruje výhybky fy. ELEKTROLINE, keď sú spoľahlivejšie, tichšie, rýchlejšie a menej náročné na údržbu než ESKO?
4) Aký účel plní tá pevná svorka v prostriedku tej stopy z otočky do mesta?
5) Prečo je priama stopa od HROBUSTova do centra nepriama a tak cikcakoidná, že bude problém tam prísť do presunutej zastávky s klasickými zberačmi rýchlosťou 20 km/h?
6) Prečo sa nemohlo zachovať pôvodné usporiadanie otočky s novými armatúrami?
7) Prečo je tých kosoštvorcových oblúkových pseudofrancúzskych svoriek asi 3 ks a nie trebárs už celá otočka?
Netušíš?
I.