Reply on: Z #19216:
Prepáč, ale tu nemôžem súhlasiť. Vodič nie je povinný, resp. doslova má zakázané baviť sa s cestujúcim počas jazdy. Myslím, že pobyt na zastávke je väčšinou dostatočne dlhý čas na otázku cestujúceho i odpoveď vodiča.U nás v Prešove sa cestujúci vodičov pýtajú úplne bežne a z mojich skúseností sú to väčšinou otázky na ktoré sa odpovedať jednou vetom, či dokonca jedným slovom DÁ (napr. či spoj ide na autobusovú stanicu, alebo či zachádza tam a tam a pod.). Pochybujem, žeby sa niekto vodiča pýtal na rozsah poskytovaných tarifných zliav DPB

Tiež nesúhlasím, že cestujúci má dosť možností, oboznámiť sa s presnou trasou vozidla. V cestovných poriadkoch sú uvedené len názvy zastávok, ktoré zachytávajú krížne ulice, ale nie ulice, cez ktoré vozidlo prechádza. Napr. z cestovného poriadku L8 sa nedozviem, že táto linka jazdí po Miletičovej ul. - to budem v CP hľadať zbytočne. Základnú informáciu o trase podáva plastová tabuľka, no čas na jej prečítanie nie je vždy postačujúci, a už vôbec nehovoriac o displejoch BUSE, ktoré v Bratislave doslova neposkytnú ŽIADNU informáciu o trase. Z displeja sa nedozviem ani len to, že L8 končí v Ružinove.
Igorko
1) No ale čo bránilo KE kúpiť si 18m Solárne klobásy:-)?
2) Ten systém je vo svojej podstate blbosť - pri max. trojmiestnom číslovaní nemôže postihnúť viacero liniek idúcich medzi rovnakými (a veľmi rozsiahlymi) mestskými časťami a už vôbec nie ich rôzne trasy. Napr. Petržalka má cca. 150.000 obyvateľov a patria jej čísla "oblastí" 8 a 9. Takže skús prosím prečíslovať napr. všetky prešovské linky na max. trojmiestne čísla tak, aby mali na začiatku aj na konci 8 (sever) alebo 9 (juh) a aby to skutočne vypovedalo aj o ich trasách:-).
I.