Z:
1. Na zeleznici mas moznost sa opytat sprievodcu, v MHD* ho supluje vodic.
2. Preco by podanie infotmacie trvalo dlho? Odpovede by boli asi taketo: "Ano", "Dvestojednotka", "To je jedno", "Nie", "Neviem, zavolajte prosim na infolinku", "Dve zastavky so mnou, potom prestupite na osemdesiatdvojku.". Zatial sa nepamatam na otazku rozsiahlejsiu ako jedna, max. dve vety.
3. V Bratislave nie je moc informacii na zastavkach, a na vozidle uz vobec nic.
* Slovom MHD nemyslim bratislavsku MHD, lebo toto co tu je sa MHD neda nazvat.
1. Na zeleznici mas moznost sa opytat sprievodcu, v MHD* ho supluje vodic.
2. Preco by podanie infotmacie trvalo dlho? Odpovede by boli asi taketo: "Ano", "Dvestojednotka", "To je jedno", "Nie", "Neviem, zavolajte prosim na infolinku", "Dve zastavky so mnou, potom prestupite na osemdesiatdvojku.". Zatial sa nepamatam na otazku rozsiahlejsiu ako jedna, max. dve vety.
3. V Bratislave nie je moc informacii na zastavkach, a na vozidle uz vobec nic.
* Slovom MHD nemyslim bratislavsku MHD, lebo toto co tu je sa MHD neda nazvat.
Igorko
1) No ale čo bránilo KE kúpiť si 18m Solárne klobásy:-)?
2) Ten systém je vo svojej podstate blbosť - pri max. trojmiestnom číslovaní nemôže postihnúť viacero liniek idúcich medzi rovnakými (a veľmi rozsiahlymi) mestskými časťami a už vôbec nie ich rôzne trasy. Napr. Petržalka má cca. 150.000 obyvateľov a patria jej čísla "oblastí" 8 a 9. Takže skús prosím prečíslovať napr. všetky prešovské linky na max. trojmiestne čísla tak, aby mali na začiatku aj na konci 8 (sever) alebo 9 (juh) a aby to skutočne vypovedalo aj o ich trasách:-).
I.