Neviem, ci to tu niekto kompetentny cita, ale skusim:
Dobry den.
Uz dopredu sa ospravedlnujem za svoj "ludovy" jazyk no pri mojej sucasnej vnutornej situacii to vo mne vrei (a nie iba z dovodu toho tepla).
Vedel by mi niekto sposobily vysvetlit, na keru mater nakupuje dopravny podnik "moderne" autobusy s klimatizaciou, ked ich spoteni vodici maju problem ju vobe zapnut? Svoje preprdene miestecko za volantom si vychladzuju cely den a my, cestujuci, mozeme po jednom kolabovat z rozhoruceneho interieru. Hlavne, ze nalepky pri kazdych dverach svietia ako past na oko (to asi aby aj zahranicni turisti vedeli, ze Bratislava si moze dovolit klimatizovane autobusy).
Konkretne, dnes, 20.6.2013 som sa viezol dvomi autobusmi typu SOR NB 18 City. Linka cislo 61 s oznacenim 2870 s casom nastupu 18:04 na Racianskom myte. Tam nebezala ani klima, ani ofukovanie (v cestovnom priestore samozrejme, svoje roztek si vodic podstivo chladil). Rovnako linka 61 s oznacenim 1847 s casom nastupu 18:10 na zastavke Zimny stadion. Tam zas pre zmenu bolo zapnute aspon ofukovanie, no co z toho ked na vas fuka 40°C vzduch. A vodic opat podstivo chladil svoj roztek.
Pamatam si vyhlasenie vodica autobusu, ked minuly rok vyhlasil, ze je zbytocne zapinat ludom v autobuse klimatizaciu, ked aj tak kazde 2 minuty stoja na zastavke. Pytam sa : V Prahe na zastavke kazde dve minuty akoze nestoja? Vo Viedni stoja dokonca kazdu minutu. A o Zline v Ceskej republike ani nehovorim - frekvencia medzi zastaveniami na zastavkach je 30 sekund. V ani jednom podrbanom meste nemaju problem s tym, ze sa kazde dve minuty otvaraju dvere.
Ked uz odo mna berete to posrane euro za to, aby som sa zviezol zopar kilometrov cez upchane bratislavske cesty na smradlavych preprdenych sedackach v interiery s nechutnym kyslym zapachom potu, chcel by som aspon tu posranu klimatizaciu, aby som si po 10 minutovej ceste busom nemusel na zastavke vymienat prepotene tricko a lapat po cerstvom vzduchu.
Dakujem
S pozdravom a prianim pekneho vikendu straveneho kdekolvek, len nie v MHD
Matej Hajaš
Dobry den.
Uz dopredu sa ospravedlnujem za svoj "ludovy" jazyk no pri mojej sucasnej vnutornej situacii to vo mne vrei (a nie iba z dovodu toho tepla).
Vedel by mi niekto sposobily vysvetlit, na keru mater nakupuje dopravny podnik "moderne" autobusy s klimatizaciou, ked ich spoteni vodici maju problem ju vobe zapnut? Svoje preprdene miestecko za volantom si vychladzuju cely den a my, cestujuci, mozeme po jednom kolabovat z rozhoruceneho interieru. Hlavne, ze nalepky pri kazdych dverach svietia ako past na oko (to asi aby aj zahranicni turisti vedeli, ze Bratislava si moze dovolit klimatizovane autobusy).
Konkretne, dnes, 20.6.2013 som sa viezol dvomi autobusmi typu SOR NB 18 City. Linka cislo 61 s oznacenim 2870 s casom nastupu 18:04 na Racianskom myte. Tam nebezala ani klima, ani ofukovanie (v cestovnom priestore samozrejme, svoje roztek si vodic podstivo chladil). Rovnako linka 61 s oznacenim 1847 s casom nastupu 18:10 na zastavke Zimny stadion. Tam zas pre zmenu bolo zapnute aspon ofukovanie, no co z toho ked na vas fuka 40°C vzduch. A vodic opat podstivo chladil svoj roztek.
Pamatam si vyhlasenie vodica autobusu, ked minuly rok vyhlasil, ze je zbytocne zapinat ludom v autobuse klimatizaciu, ked aj tak kazde 2 minuty stoja na zastavke. Pytam sa : V Prahe na zastavke kazde dve minuty akoze nestoja? Vo Viedni stoja dokonca kazdu minutu. A o Zline v Ceskej republike ani nehovorim - frekvencia medzi zastaveniami na zastavkach je 30 sekund. V ani jednom podrbanom meste nemaju problem s tym, ze sa kazde dve minuty otvaraju dvere.
Ked uz odo mna berete to posrane euro za to, aby som sa zviezol zopar kilometrov cez upchane bratislavske cesty na smradlavych preprdenych sedackach v interiery s nechutnym kyslym zapachom potu, chcel by som aspon tu posranu klimatizaciu, aby som si po 10 minutovej ceste busom nemusel na zastavke vymienat prepotene tricko a lapat po cerstvom vzduchu.
Dakujem
S pozdravom a prianim pekneho vikendu straveneho kdekolvek, len nie v MHD
Matej Hajaš
Samčo