Možno by malo efekt, keby L6 v čase špičky (špička ohraničená začiatkami a koncami pracovnej doby v jednotlivých podnikoch) bola predĺžená až na Zlaté piesky. Áno, celkom sa mi to páči. L6 z Hlavnej stanice na ŽST Nové Mesto, v špičke predĺžená až na Zlaté piesky so zachádzkou k ŽST Nové Mesto.
Okolo Juráku by teda v špičke jazdila električka v jednom smere každé 4 min., ale mimo špičky len každých 10 min., čo asi celkom zodpovedá industriálnemu charakteru okolitého areálu. Spojenie ŽST Nové Mesto s Istrochemom by L6 zabezpečovala len v špičke. Obávam sa, že dnešná L58 v sedle pri 20 min. intervale nie je využitá.
Teraz celkom nerozumiem. Predĺžil by si L6 až na Zlaté piesky s obojsmernými zachádzkami k ŽST Nové Mesto? Alebo L6 celkom zrušil a k ŽST Nové Mesto nechal zachádzať L4?
Súhlasím, že ak by sa zachádzalo k ŽST NM a ďalej pokračovalo na Zlaté piesky, mohlo by to nahradiť dnešnú autobusovú L58. No potom, čo som v lete videl, otočku ŽST NM skôr vnímam ako možnosť efektívne zahusťovať dopravu v úseku Trnavské mýto - Zátišie, kvôli zvýšenej frekvencii cestujúcich smerujúcich do POLUSU. Všimol som si totiž, že až na Zlaté piesky cestuje len málo ľudí a mnoho ľudí prichádzajúcich z Vajnorskej radiály vystupuje na Trnavskom mýte. Mnou navrhovaná L6 by tak vypomáhala "štvorke" na zaťaženom úseku POLUS - Trnavské mýto a v úseku Trnavské mýto - Hlavná stanica by zabezpečovala spojenie východných radiál so stanicou (časť cestujúcich z vajnorskej radiály + pristúpivší cestujúci z ružinovskej radiály).
1) K2 má o 80 cm kratší rozvor ako KT8. Ak si niekedy videl NP článok v KT8D5N, tak sám uznáš, že je to na hranici únosnosti. Z tohto dovodu pokladám K3N za brnenský exhibicionizmus a nie za riešenie čohokoľvek.
2) Možno tomu niektorí mladí kolegovia nebudú veriť, ale fyzikálne zákony ani trhový mechanizmus neprebije.
I.
Ešte by som zrušil priamu linku na žst. NM a robil tam závleky z oboch smerov vajnorskej radiály. Tým by získali spojenie na obe strany (napr. robotnícka frekvencia ŽSTNM-Istrochem) a jadná doba by sa predľžila cca. o 4 minúty a ušetrilo by sa min. 1 vozidlo.
I.
No lebo železničiari majú také názory "cestujúci musí", "cestujúci je povinný" a tak...:-).
Rozumné názory? Tie, za ktoré Ti nenadávam:-). A veď Ti nenadávam často, nie:-)?
I.
Sorry, ale takíto ľudia možu byť vybavení buď špeciálnym diaľkovýmo ovládačom alebo možu hlásiť výstup na Mokrohájskej už pri nástupe priamo vodičovi. A u normálnych vozidiel je tlasčidlo signalizácie nielen na strope ale napr. aj na mieste pre vozík.
I.
Jasné, celkom nedávno som čítal oznam o zmenách v MHD od 18.4.1994 a asi pred troma rokmi cestujúcich na Rajskej informoval CP s platnostou z roku 1991.
hej, ale taketo zastavky mam rad, preneses sa do tych bajnych cias, ked tam zachadzali 61,61-s,63,101,41.... aaach... to bolo zupr...
Vladimir, je to zastavka ktora spada do tej istej kategorie ako mokrohajska
btw. dopravu do/z dnv brzdia aj cyklisti, dal by sa spravit cyklochodnik do dubravky popri tej ceste s vyuzitim toho zarasteneho tunela vzdialeneho 50m od toho pouzivaneho, kde v bajnych casoch tiekol potok????
donedavna tam visel oznam myslim o skrateny L112 po Lignoprojekt... A o zmene trasy L51, ktora nebude premavat na konecnu Na hriadkach, ale len po SOS PZ SR
Nuž, ja som pred mesiacom v tom nasedlovatejšom sedle pri Technickom skle čakal. Ale to som striehol na NP Ikarus
Inak nič zaujímavé, čakala tam asi jedna cestujúca a autobusy prichádzali a odchádzali a otvárali dvere a zatvárali. Zväčša zbytočne. Ale tie desaťročné CP, čo na tej zastávke sú, stáli za to
Pochybujem ze v TS sa nastupuje od rana do vecera, podla mna len v spickach, co takto , keby sa zaviedla napr 120, alebo v 20 by v spicke k nemu zachadzali???? Ale aj tak by som na 20 nasadil klbaky a zlucil s 35kou...
No s tou L1, L2 a L7 do Petržalky tvoj návrh vyzerá o dosť lepšie. To je fakt. Ale Petržalka by potrebovala v špičke možno aj trochu lepší interval ako 120sekúnd. Možno aj takých 90 až 60s ak by to bolo možné.
Fakt je ale ten, že reorganizácia linkového vedenia po vybudovaní eliny v petržalke nás čaká a to aj u autobusov. /
Vladimír: Veď ja to tak ani neberem, že to kritizuješ preto, lebo je to môj nápad.
Nemáte niekto mail na igorka bo ten čo uvádza je nejaký divny, teda nefunkčný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
L1 -> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - NÁM. Ľ. ŠTÚRA -> 8/10/12
L2 -> DÚBRAVKA - Karlova Ves - ŠAFÁRIKOVO NÁM. -> 8/10/12
L3 -> RUŽINOV - Obchodná - tunel - Jesenského - Špitálska - RUŽINOV -> 8/10/12
L4 -> DÚBRAVKA - Karlova Ves - Jesenského - Špitálska - ZLATÉ PIESKY -> 8/10/12
L5 -> KARLOVA VES - tunel - Obchodná - RAČA -> 4/5/6
L6 -> HLAVNÁ STANICA - ŽST NOVÉ MESTO - /v špičke JURAJOV DVOR/ -> 8/10/12
L7 -> ŽST VINOHRADY - Špitálska - NÁM. Ľ. ŠTÚRA -> 4/5/6
L8 -> RUŽINOV - Špitálska - Jesenského - tunel - Obchodná - RUŽINOV -> 8/10/12