Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andreas.Papak #190139:
Myslis ,ze to bolo tebe adresovane ? To si uz povysil na Admina?
Dnes premava aj L7 podla prazdninoveho rezimu,ktory tu však stale nie je zverejneny. Opravte si info.
Reakcia na: Dispecer #190104:
neviem ci si zachytil aj niečo z okolia železnice...
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4864-Novinky-na-kolejich-2013/
Reakcia na: Andreas.Papak #190113:
V 80. rokoch mala v zásade každá rodina, ktorá veľmi chcela nejaké auto.
Zajtra vyjde simulátor MHD → Cities in Motion 2 🙂
Reakcia na: drink #190130:
V tej Viedni ma docela prekvapuje množstvo IAD, čakal som menej..

Pokiaľ sa u nás definuje, že je žiadúce naďalej podporovať IAD, a utláčať MHD, tak arivederci Autoslava... neviem prečo, ale od prírody nejak nemám rád autá...
Reakcia na: drink #190130:
Ja by som tak šplechol že 45% MHD a 55 % autá (cyklistov, zu Fuß neriešme)...
Reakcia na: Andreas.Papak #190128:
Neviem, či má niekto aktuálne informácie o rozdelení dopravnej práce v Bratislave, ale Viedni sa celkom darí zvyšovať podiel MHD:

http://www.wienerlinien.at/media/files/2013/apa_grafik_modal_split_2012_89292.jpg

Bratislava by mala definovať, aký posun v rozdelení je žiadúci (ono to v podstate definované je, v PHSR) a ako k tomu prispeje napríklad D4.
Reakcia na: Andreas.Papak #190128:
Samozrejme, že by to bolo lepšie ? ale:
Level 1 - slovenská kamiónová lobby
Level 2 - európska kamiónová lobby
Level 3 - celosvetová kamiónová lobby ?
Reakcia na: drink #190127:
A čo tak vystavať železnice po ktorých by chodila táto tranzitná doprava? ?
D4 určite odľahčí mesto od tranzitnej dopravy. Ale nedalo by sa tých 1,3 miliardy v súčasnosti investovať aj efektívnejšie? Nemám konkrétny návrh, ale možno niekto má.
Reakcia na: Ike #190125:
No jasne ze to je hypoteza, kedze hpvorime o tom co by bolo keby... 🙂 napriklad nie je vylucene ze by ulohu tranzitnej tepny prebrala Karloveska...
Reakcia na: 810zssk #190121:
To je nepotvrdená hypotéza. Lamačská bola do dokončenia D2 tranzitná tepna, Pražská a Brnianska taktiež pred vybudovaním Prístavného mosta. Aj za socializmu mala BA dopravné väzby z okolím, ktoré potrebovala. Netvrdím, že by to bolo horšie, ako keby sme teraz spravili z menovaných ulíc dvojpruhové, ale rozhodne by to asi nepostačovalo.
Reakcia na: Ike #190123:
Neviem odkial tie kamiony idu, ale opakujem, z Madarska asi nie, kedze z Madarska ich po tej D2 chodi minimum, takze by sa museli generovat niekde na Pecni, alebo co ? Podobne osobne auta, je ich tam strasne malo.
Reakcia na: 810zssk #190118:
Tak neviem, ale to množstvo kamionov s maďarskými a poľskými značkami, ktoré stretávam na Prístavnom moste v špičke asi nejde z ČR ?. A pod tranzitom myslím pochopiteľne aj osobné automobily, ktorých tiež nie je málo.

A nezabudni, že Prístavný most (a dokonca aj Lafranconi) by odľahčila aj severná časť D4. Samozrejme, ~10 km tunel na Slovensku - buďme realisti. Ale rozhodne je to lepšie a rozumnejšie ako všelijaké plánované kolektory na D2. Inak ak ide o mňa, tak BA by dosť odľahčilo aj predĺženie R1 z Trnavy cez Senicu po Kúty a napojenie na D2.
Reakcia na: Ike #190120:
Keby nepostačovala, nebola by autoslava ?
Reakcia na: Ike #190120:
Ono to mas tak, ze velke komunikacie pritahuju viac dopravy. Je uplne mozne, ze keby bola Prazska dvojpruhova tak by to zvladala relativne v pohode, pretoze doprava by sa presmerovala uplne inak, pripadne by viac ludi vyuzivalo ine formy dopravy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.