Preto, ze sa tak dohodli. Bud Postbus proste z nejakeho dovodu chcel na tej linke vykonavat par spojov, alebo Slovak Lines potreboval vykryt prestavky. Licencia je platna pre oboch dopravcov.
Dokáže mi niekto vysvetliť prečo na linke Bratislava - Wien vykonáva okrem Slovak Lines-u zopár spojov aj Postbus? Keďže slovenský aj rakúsky vodič idú po rovnakej trase na rovnakej linke, dostávajú za to aj rovnako zaplatené? ?
Naproti tomu konkurenčnú linku Bratislava - Wien vykonáva iba Blaguss Slovakia, pričom v podstate by to mohol robiť rakúsky Blaguss, či nie? A neviem veru, autobusy slovenského Blagussu majú slovenské alebo rakúske poznávacie značky?
V tej Viedni ma docela prekvapuje množstvo IAD, čakal som menej..
Pokiaľ sa u nás definuje, že je žiadúce naďalej podporovať IAD, a utláčať MHD, tak arivederci Autoslava... neviem prečo, ale od prírody nejak nemám rád autá...
D4 určite odľahčí mesto od tranzitnej dopravy. Ale nedalo by sa tých 1,3 miliardy v súčasnosti investovať aj efektívnejšie? Nemám konkrétny návrh, ale možno niekto má.
To je nepotvrdená hypotéza. Lamačská bola do dokončenia D2 tranzitná tepna, Pražská a Brnianska taktiež pred vybudovaním Prístavného mosta. Aj za socializmu mala BA dopravné väzby z okolím, ktoré potrebovala. Netvrdím, že by to bolo horšie, ako keby sme teraz spravili z menovaných ulíc dvojpruhové, ale rozhodne by to asi nepostačovalo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tedomík