Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #189063:
Dávnejšie sa mi zdá, že som sem hádzal zmluvu zo stránky DPB na nákup a obsluhu tých mikrofónov takže niečo pravdy na tom bude. ?
Reakcia na: Marek1978 #189061:
Tak to by ma zaujímalo, či je spôsob akým o tom DPB informuje v súlade so zákonom. Ak je to teda pravda, že revízori majú mikrofóny.
Reakcia na: Sommelier #189033:
radsej nech sa nerobi nic, ako tie paskvili co sa predstavuju v poslednej dobe, ci uz zbabrana petrzalska radiala pomaloelektricky, alebo stefanikova. jedno aj druhe bude vela stat a bude konkraproduktivne.

nechapem to nadsenie z toho, ze sa bude realizovat nieco len aby sa realizovalo, pricom to neprinesie ani len porovnatelne zlepsenie.

to iste s tou nechutnou korupciou pri trolejbusoch, elektrickach a nic ine necakam ani pri petrzalskej radiale. ale slovaci radsej sklopia zrak, vsak nevadi, ze sa kradne. hlavne ze sa aspon nejaky paskvil stavia/kupuje... chore.
Reakcia na: Radovid #189059:
revizory maju mikrofony.
Predpokladam, ze dalsi kseftik s nalepkami pre kamosa v tlaciarni.
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/6983/cestovne-listky-a-upozornenie-na-monitorovany-priestor.html#98813-Priestor-je-monitorovany

Priestor je monitorovaný čím? Ak sa nemýlim toto je piktogram pre mikrofón, ale nevravte mi, že DPB si začalo nahrávať zastávky a vozidlá 😃
Reakcia na: Marek1978 #189056:
"Ftáčnik však trvá na tom, že na začiatku februára, keď prišiel riaditeľ dopravného podniku Ľubomír Belfi poslancom vysvetľovať sporné body tendra, ešte o jedinom uchádzačovi nevedel. Svojho nominanta Belfiho sa zastáva. „Neverím, že existuje nejaký obstarávateľ, ktorý urobí všetko dokonale a podarí sa mu to na prvýkrát. Vo verejnom obstarávaní sa dejú rôzne veci, preto je dôležité to, ako dokážeme zareagovať,“ povedal primátor."

Ten Ftáčnik si robí z nás už absolútne 3,14ču, alebo má IQ pod 70?! Belfimu by som neveril už v živote nič. Vymyslel si nejakú štúdiu, ktorá neexistuje, vymyslel si nejaké trendy v doprave, ktoré sú vraj aj na západe, vymyslel si výrobcov, ktorí vyrábajú trolejbusy, ktoré majú o jedny dvere naviac. Nech nehovorí Ftáčnik, že Belfi nevedel, čo hovorí. Vedel to a skúšal on aj jeho poskokovia, že pokiaľ budú môcť vydierať s časovou tiesňou a dokedy im niekto nepríde na lži.

Reakcia na: Marek1978 #189056:
Pod obrazkom zilinskych "srotov" je celkom fun komentar : Do tendra sa prihlásila iba Škoda s karosériou SOR, firmy J&T.

JT je už aj firma ? ?
Reakcia na: 810zssk #189053:
Zákon káže zmluvu zverejniť NAJNESKÔR v deň predchádajúci začiatku jej platnosti. Takže ešte takých 26 hodín môžeš kľudne čakať. ?
Inak potom v katalógu treba dať, že 1613 a 1615 sú vyradené
Zmluvu o pristupeni do IDS sice podpisovali minimalne tri verejne organizacie, ale zverejnena zatial nikde nie je.. zajtra je deadline na zverejnenie, aby mohla byt ucinna od 1.3.
Ako to v súčastnosti vyzerá s rekonštrukciou električkových tratí? Situácia prestáva byť únosná. Dnes zase prestoj L2, obratisko 14:55 prázdne, pravdepodobne sa niečo posralo na Vazovovej, alebo viac do mesta. Každú chvíľu je v prdeli nejaká výhybka. Cez niektoré vozidlo ledva prejde (napr. Radlinského | Imricha Karvaša, Vajnorská | Tomášikova, výhybka v obratisku ŽST Nové mesto. Skutočne je smutné že sa v úseku Zátišie - ŽST Nové mesto ničia v súčastnosti najmodernejšie električky... ďalej niektoré križovania sú v strašnom stave - rovno na Kamennom námestí... a potom "srandy" ako hríbiky v Karlovej vsi, """"""preferencia""""" električiek.... samozrejme pokrútené trate a vlnkatosť koľajníc-hučanie... Minimálne na posledné dve je riešenie priamo vo vozovni- podbíjačka a Schörling. A to nehovorím o "príjemnosti" jazdy v skvostoch ako je 7797... hlavne, že priestor je monitorovaný. Ale vždy (a to je každú chvíľu), keď dá vodič dole nohu z pedálu, tak celý voz hodí dopredu. A v niektorých T3 trieskajú podvozky. Tiež veľmi príjemné... Dokedy?
Reakcia na: Peon #189048:
Ano, ISIC je ako EP mozne pouzit uz dnes.
Reakcia na: All1111 #189047:
Vo vyhladavaci to je v sekcii MHD..
Reakcia na: All1111 #189047:
Keď Dunajská Lužná má na 4 spoje, tak kašľať na to ?
Reakcia na: 810zssk #189011:
ISIC bude v tomto smere bez problémov? Teda bude ju možné v IDS BK používať zároveň na PCL pre zóny 100+101 a tiež ako elektronickú peňaženku na jednorázové cesty mimo Bratislavy tak ako karty vydané DPB a Slovak Lines (na rozdiel od BMK a karty ZSSK)?
Reakcia na: 810zssk #189043:
To hej ? SlovakLines linka napríklad 108101/4 aj má na transparente správny cieľ Dunajská Lužná žel. len v žiadnom cp vyhľadávači nie sú uvedené a na túto linku robia priamy prejazd z 102414/315 ktorá prichádza z BA na konečnú DL Jánošíková bežne s meškaním 15 minút takže prísť vlakom 4323 o 15:48 aj bez meškania SL je to 15 min čakania a čakať na zmeškaný SL do 16:15-16:20. a samozrejme len v dňoch školského vyučovania Proste toto nie je pre cestujúcich, je to len zbytočné plytvanie peniazmi ☠
Reakcia na: ophis #189045:
A este mi prezrad preco by cestujuci z dediny na trati 112 chcel:
a) ist primestsky autobusom
b) potom prestupit na vlak do Zohora
c) potom prestupit na vlak do Bratislavy
d) potom spravidla este prestupit na MHD

Ked moze
a) ist primestskym autobusom
b) potom prestupit na MHD

Proste su trate kde ten vlak naozaj prilis nema potencial. A trat 112 taka je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.