Reakcia na: 810zssk #188894:
je to ironia osudu, ze spitalska prezila. so subeznou tratou na obchodnej a na spitalskej sa neratalo ani v elektrickovych planoch pred metrom.
priecna os sa vymyslela, lebo sa neplanovalo stavat trat na sancovej a ani na stefanikovej.
spitalska sa mala zrusit a v pokracovani mal byt skoro celu CMO pod zemou a na radialach by elektricka bola ako teraz
plus mala ist trat po dostojevskeho/karadzicke/legionarskej
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019
situacia momentalne je kusok ina a tvrdit ako tram stefanikova, ze sa zachovaju obe trate je hlupost a to este k tomu velmi kontraproduktivna. bud jedna, alebo druha, ale nie obe naraz.
co sa tyka riesenia, na projekte IPR je jedina dobra vec a to mimourovnove riesenie sancovej, to keby sa zachovalo pre trat na stefanikovej tak OK, ale inak je trat po stefanovicovej lepsia. aj co sa obsluhy institucii tyka.
Ike
Napríklad by miesto x + 100 projektov malo mesto riešiť katastrofálny stav už jestvujúcich tratí. Súčasný stav je, ako keby bezdomovec rozmýšľal, či si kúpi do BMW X6 dvojzónovú klimatizáciu alebo integrované mp3 rádio s navi.
V tomto kontexte je trať po Štefánikovej šoto. A nie, nikoho známeho tam nemám. Bol by som rád, keby tá ulica patrila električkám. Ale musíme ísť naspäť na zem.