Reakcia na: J #18835:
ja som zase videl v jednej 5ke babenku, ktora mala bedraky, a uplne brutalne jej bolo vidno tangy (opriela sa nimi o soferove dvierka), a ten (neviem ci ne nahodou KLF?[NIEEE NEZABIJAJ MAAAAA]) na nu furt kukal. Hovorim, stastie ze sa viezla len tri zastavky, na tejto trase (3 zastavky) sme presli na cervenu, skoro zrazili dve babky a takmer presvihli zastavku Nám.Biely Kríž... tá keby sa mu zadockom lepila na kabinu cele kolo, tak dojte k nejakej tragedii, tomu ver. Heh, uchyl sofer... 
Vladimír
Re #18844 Jano: Jané, ja som len mal z Tvojho príspevku pocit, že nemáš záujem o viac informácií z BUSE. Vieš, ľudia by chceli od DPB všeličo. Ale ak výrazná zmena k lepšiemu sa neudeje, aj keď to DPB nestojí vôbec nič, len ochotu chcieť, to zaráža...
Re #18848 Kirenka: Veď a to tom je reč. Píšeš, že tie dediny majú byť radi, že majú toľko spojov, aj keď odtiaľ vezie veľmi málo ľudí. Inými slovami sa dá povedať, že obyvatelia Rusoviec a okolia sa môžu tešiť svojim intervalom len vďaka Petržalke. A to veľmi ekonomické nie je, ak kvôli chvíľkovej napráskanosti (Nový most - Jasovská) ide spoj zbytočne v ďalšom mnohokilometrovom úseku (Jasovská - Čunovo).
Spojenie Jasovskej s centrom ozaj nie je závideniahodné, ak nepočítame L91. V tomto príprade by ozaj stálo za myšlienku zriadiť buď ďalšiu podvetvu L91 označenú L291 na trase Nový most - Panónska - Jasovská - Žehrianska, alebo viesť nejaký expres najrpv po Panónskej a potom cez tú cestnú spojku prejsť na Vyšehradskú a po Betliarskej na Jasovskú. Trochu obdobne kedysi jazdila L123, tuším.